1

Onderwerp: Taartdozen muf...

Mijn man heeft een groot pak taartdozen meegenomen maar na opening roken deze nogal....muf/vochtig. Dit gaat natuurlijk ook in de taart zitten. Ik durf deze dan ook niet te gebruiken. Gaat deze geur eruit nadat ik bv de dozen heb laat luchten? Of blijft dit erin zitten (net als het weer). Iemand ervaring mee?

2

Re: Taartdozen muf...

Geen idee, maar kan je ze misschien niet inwisselen?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Mijn man heeft het pasje van zijn werk geleend. Ik ben dus helemaal niet thuis in dit soort winkels. Als de geur er idd niet uit gaat zal ik wel moeten. Is anders ook zonde... :s

4

Zou inderdaad zonde zijn!

x Liefs van Lien x

5

Esther68 schreef:

Mijn man heeft een groot pak taartdozen meegenomen maar na opening roken deze nogal....muf/vochtig. Dit gaat natuurlijk ook in de taart zitten. Ik durf deze dan ook niet te gebruiken. Gaat deze geur eruit nadat ik bv de dozen heb laat luchten? Of blijft dit erin zitten (net als het weer). Iemand ervaring mee?

Ik zou gewoon proberen te laten "luchten" en dan kijken (eerder ruiken hihi...) of de geur blijft of niet...Succes ermee iig!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

6

:think: Ik vraag me af waar het van komt. Neem aan dat ze niet zo uit de fabriek zijn gekomen, misschien ligt het aan het magazijn ofzo.

Misschien kun je ze een paar dagen in een werk/logeerkamer zetten met het raam open.
Even goed laten luchten, dan gaat het er vast wel uit.

7

Ilonas schreef:

:think: Ik vraag me af waar het van komt. Neem aan dat ze niet zo uit de fabriek zijn gekomen, misschien ligt het aan het magazijn ofzo.

Misschien kun je ze een paar dagen in een werk/logeerkamer zetten met het raam open.
Even goed laten luchten, dan gaat het er vast wel uit.

Ja, daar dacht ik dus ook aan.
Er zitten verder geen vochtplekken oid in, gelukkig. Ik ga ze proberen te luchten en houd jullie op de hoogte  :Y

8

Ik heb de dozen laten luchten. Niet allemaal tegelijk omdat het er best veel zijn. Ik heb er dus een paar laten luchten en na een paar dagen was de muffe/vochtige geur weg!  :)

9

Oh gelukkig, dan zijn ze toch niet allemaal verloren  :thumb:

x Liefs van Lien x

10

oh, gelukkig.