1 Laatst bewerkt door carol (07-02-2011 17:00)

Onderwerp: mijn versie van een engels theepotje

omdat ik iedere week bij mijn cliént altijd ff aan het thee leuten ben en zij 89 jaar word ,dacht ik kom maak ff theepotje,nou dat viel vies tegen o die tuit bleef maar zakken,maar goed nu zit tie.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTGBVP7U.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-778ZDNKM.jpg
graag jullie mening ,ik dacht beetje lomp ,een volgende keer toch een andere vorm kapsel.
taartgroetjes Carla

Re: mijn versie van een engels theepotje

Ik vind m erg mooi, lieve bloemetjes erop!Misschien als je de schenktuit wat sierlijker had gebogen was het wat "romantischer" geworden...kan t niet zo goed uitleggen..maar begrijp je wat ik bedoel??

Er is altijd wel een reden voor Taart!

3

Ik vind hem super schattig! Erg leuk!

X Bloeme

4

Wat een lievie, snoezige bloemetjes
inderdaad misschien de tuit een beetje sierlijker buigen. Alhoewel ik me kan voorstellen dat je blij bent dat hij zowiezo al blijft zitten. Ik doe het je niet na  :thumb:

5

Ik vind het een schatje hoor!

Groetjes Eline

6

Ik vind het toch een leukje hoor :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

oeh die is echt schattig zeg :D
Heel leuk gedaan :thumb:

8

Nou hij is schattig hoor Carla!! Heb je weer leuk gedaan!!
Heb je 2 blanda`s daarvoor gebruikt en op elkaar gezet of... Daar ben ik wel benieuwd naar, wil er ook graag een keer 1 maken :P

Groetjes, Margreet

I love pie!!

9

Vind hem heel lief zo.

10

Hartstikke mooi hoor!  :Y

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

11

wat een schattig taartje

12

wat een schattig taartje

13

Oooh ik vind het een SCHATJE!! En dat 'kleedje' eronder  :thumb:  :thumb: Maakt het helemaal af: LEUK!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

14

Wat een romantisch theepotje!! Zoiets had ik als klein meiske ook! Prachtig hoor!

Groetjes van Marjon

Ik vind het een liefje!!

Groetjes van Nicole!!

16

Hij is leuk, hoor!!
Ik denk inderdaad als je de tuit iets meer buigt (maar dat lukte waarschijnlijk niet, omdat hij niet bleef zitten) en het handvat ietsje groter maakt, dat hij dan ietsje sierlijker wordt.

Maar de dame is er vast en zeker erg blij mee!!

17

Wat is-ie leueueueueuk, Carla!!!!!!! En nee hoor, zeker niet lomp. Maar je had 'm zelf misschien wat minder strak willen hebben? Dan zou je inderdaad het schenktuitje wat meer een vloeiende vorm kunnen geven. Maar eerlijk gezegd vind ik 'm zo al goed, hoor. Maar hoe heb je nu uiteindelijk het tuitje vastgezet?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

18

hij is echt leuk !!

19 Laatst bewerkt door carol (08-02-2011 14:10)

@Kim en Getieneke,nadat ik 4 x een poging had gedaan,om dat rot tuitje  :(  een beetje te laten buigen,en er spontaan een raar gekreukte worst overbleef dacht ik dan maar recht en toen nog tig pogingen om um recht te laten,eerst een spaghetti stokje ,ging mis ,uiteindelijk een sateprikker,en zal morgen wel een paar x zeggen...let op het stokje,wil niks op me geweten hebben,en Margreet heb inderdaad 2 blanda's van 12 cm gebruikt met 2 tegen elkaar geplakten taartkartonnetjes en die met icing weer vast gezet taart en lieve mensen wat leuk al jullie reaktie's ,groei achter me pjoetertje :Y van trots  :/
bedankt Carla

20

Wat een leuke zeg!

21

Mooi gedaan, Carla! Ik doe het je niet na.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

22

nou Linda,ik weet zeker dat jij het ook kan,je maakt zulke  :thumb: taarten,de eerste keer is ff uitvinden hoe en wat,maar weet nu al dat de volgende stuk makkelijker gaat,gewoon proberen  :Y ,en krijg nog steeds zulke leuke reaktie's echt leuk.
taartgroetjes Carla

23

Wauw zie er goed uit, ook leuke kleurtjes..dit weekeind mag ik als topper op een taart ook een theepot maken, hou me hartje nu al vast  :D. Je komt dus als geroepen voor inspiratie!

Misschien kun je mij laten weten hoelang die blanda schaaltjes van 12cm in de oven gaan? Heb ze van t weekeind gehaald dus geen idee hoe er mee om te gaan.

Grt.
Sil

24

hoi Sil.ik doe ze altijd 30 min. heteluchtoven 160 gr.en kijk dan met een breinaald of het gaar is veel sukses,gaat zeker lukken ;)