Onderwerp: moederdagtaart uit de volgende mjam
Zag hem achterin staan,hij komt er volgende keer in,vind hem zo gaaf,heb een dummie gemaakt,zet ik voor "de leuk"in mijn workshopruimte
Alles is marsepein,ook de bonbons

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » moederdagtaart uit de volgende mjam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zag hem achterin staan,hij komt er volgende keer in,vind hem zo gaaf,heb een dummie gemaakt,zet ik voor "de leuk"in mijn workshopruimte

Wat een super taart. Ik zou er zo mijn tanden in willen zetten. 
Gaaf!!! Heb ook nog wat dummy's te maken...maar wat een topper is dit!
mooie taart
Oooooh ja, die vond ik ook zo leuk. Die kan je zeker voor "de leuk" neerzetten...
Echt mooi!!!
leuk zeg! Ik zag em ook staan in de Mjam en wil em ook een keer maken. Deze is goed gelukt!
Gaaf!!! Erg leuk geworden 
Ziet er mooi uit!!!!
Voor de leuk in je workshop ruimte zetten is inderdaad erg leuk.
Er een workshop in gaan geven zoals je nu in hebt gepland, is echter een ander verhaal, dat mag dus niet. Op het ontwerp rust een copyright.
Je hebt hem heel leuk nagemaakt, maar ik vrees dat je het daar bij moet laten.
hij is echt heel leuk.

Zo nieuwsgierig als ik ben...kan ik dus nergens vinden dat ze hierin workshops wil gaan geven??? 
edit...oja ...toch wel kunnen vinden. Das niet chique 
Ik wil hem ook gaan maken volgende maand. Mijn schoonmoeder wordt dan 70....
het is verwijderd hoor,zoals je ziet is hij al weken terug gemaakt nav de vorige mjam
ik wist niet dat hij van jou was,en met wat voor bedoeling hij erin zou komen,sorry,maar ipv overal die berichten onder te zetten enz.had je mij gewoon een berichtje kunnen sturen en dan had ik dat natuurlijk verwijderd,jammer dat het nu overal,vooral op hyves een heel gedoe word,ik was me van geen kwaad bewust ,nogmaals sorrymaar wil nog wel even zeggen dat het ook normaal had gekund!
en met wat voor bedoeling hij erin zou komen,sorry,maar ipv overal die berichten onder te zetten enz.had je mij gewoon een berichtje kunnen sturen en dan had ik dat natuurlijk verwijderd,jammer dat het nu overal,vooral op hyves een heel gedoe word,ik was me van geen kwaad bewust ,nogmaals sorrymaar wil nog wel even zeggen dat het ook normaal had gekund!
Wendy is er momenteel niet, dus ik geef even een reactie.
Wendy wilde eerder vandaag zelf reageren op het hele gebeuren. En ik vind dat ze het nog netjes heeft aangepakt. Met mij had je het nog zwaarder gehad
Helaas moet ze tegenwoordig wel steeds harder reageren. Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die zich van geen kwaad bewust zijn & vol onschuld dit soort dingen doen
Alleen voelt dat steeds meer als een algemene smoes, want zoals je zelf ook weet is het onderwerp van plagiaat al zo vaak aangehaald & zeker ook door Wendy (ook op Hyves!). Dus je weet hoe ze hier over denkt.
Verder lijkt mij dat als er in de Mjam, op de laatste pagina, gesproken wordt over: "een greep uit het volgende nummer" je er van uit mag gaan dat deze taart dus in het volgende nummer staat
En hoe hij er dan instaat maakt niet uit, want ook in de Colofon van de Mjam staat dat de taarten onder copyright vallen.
Het klinkt misschien heel hard, maar zo moet het blijkbaar tegenwoordig. Wendy is 1 van de velen onder ons die met haar eigen werk professioneel haar geld verdient.
Ik had ook al gezien dat je advertentie verwijderd is op marktplaats & op je hyves. Dank je wel.
Maar dit betekent hopelijk ook dat de workshop ook werkelijk is afgezegd?
Ook ik had je een mailtje kunnen sturen, maar ik vind dat het hier ook openlijk aangehaald mag worden. Dit omdat het al zo vaak ter sprake is gekomen, maar blijkbaar zonder resultaat in het algemeen. Vervelend dat het nu juist jou betreft, maar ook jij kunt er van leren
Groetjes, Ruud.
ik was op mijn werk tot 21:00 vandaar dat ik niet kon reageren
het is verwijderd en gecanceled,en zoals ik al zei wist ik niet waar het om ging
er staan wel vaker how to's in de mjam ,als ik had geweten dat het om een taart van wendy ging ,met welke bedoelingen enz.was het heel niet gebeurd,maar ik vind ook dat het per mail had gekund!
Maar heb sorry gezegd en het verwijderd en gecanceled ,voor mij is het goed zo
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » moederdagtaart uit de volgende mjam