26

Re: Koemelk vrije vulling

Loltje schreef:
LiLaLief schreef:
Loltje schreef:

Als het probleem de koemelkeiwitten is en niet lactose is ook geitenmelk een optie. Veel lekkerder volgens mij dan rijstmelk. Daar bestaat ook boter van!

Groetjes Loltje

Nee hoor, een kind met koemelkallergie mag geen geitenmelk!
(als ik de kaasboer mag geloven, die heeft het voor me nagezocht)

Dat hangt er vanaf of de lactose of de koemelkeiwitten het probleem zijn. Mijn zoontje en ik verdragen geen koemelk en soja, maar geitenmelk gaat prima.

Geen mens gelijk :/

Dat is gek.. misschien vergistte hij zich dan, hij had het over koemelk en geitenmelk.
We hebben het ook over mijn lactoseintlerantie gehad dus misschien haalde hij het door elkaar.

Ik ga het bij onze volgende afspraak ook nog eens bij de allergologe checken.  :)

27

In geitenmelk zit ook lactose hoor!! En koemelkeiwit en geitenmelkeiwit lijken heel erg op elkaar. Sommige mensen met koemelkeiwitallergie kunnen idd wel geitenmelk drinken, maar de meesten niet.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

28

Dat is goed om te wetn want mijn meissie reageert overal heftig op, ze drinkt ook nog steeds Nutramigen AA op basis van aminozuren.

29

LiLaLief schreef:

Dat is goed om te wetn want mijn meissie reageert overal heftig op, ze drinkt ook nog steeds Nutramigen AA op basis van aminozuren.

Ik ben doorgemeten door een orthomoleculair arts, omdat mijn klachten regulier moeilijk te verklaren waren.
Die kan heel goed meten op wat voor (voeding)stoffen je reageert. Wordt wel een beetje medisch zo, :think:  maar misschien heb je er wat aan. De klachten van mijn zoontje leken erg op die van mij dus toen ook overgestapt en dat gaat veel beter nu.

30

Ik ben al bij een orthomoleculai arts en heb idd een mega lijst aan allergieën, maar dankzij hem weet ik ook dat ik een afwijking aan m'n schildklier heb.

Dat was toch wel welkom nieuws na 12 jaar onverklaarbare klachten..

Dankjewel tch voor de tip! ;)