Onderwerp: Taartenparade
Nou, mijn taartjes van de afgelopen 3 maanden 
Een taartje voor de verjaardag van mijn stiefdochter, die met haar 10 jaar zoals het hoort volkomen paardengek is... 
Stroopwafelcake gevuld met slagroom.
Voor de verjaardag van onze dochter, die alweer 2 werd, een koemelkvrij taartje, gevuld met aardbeienjam
Voor het grote verjaardagsfeest van de kids een toystory3-taart. Helaas door fors tijdsgebrek niet geworden wat ik ervan gewild had... moest allerlei dingen opvangen voor mijn man, die helemaal de kluts kwijt was, omdat ie daags tevoren gehoord had dat ie een andere baan kon gaan zoeken, (bedrijf ging inkrimpen. Inmiddels is ie alweer bij een ander bedrijf begonnen trouwens
).
Voor de verjaardag van mijn stiefzoon die helemaal gek is van Lego, (en dankzij de bestelactie van Zanoni
). Gevuld met bonbonbloccreme.
Een laatste-moment-verjaardagstaartje voor de dochter van kennissen, die gek is van paarden en roze. Dus zoiets moest het worden. My little pony voldoet volgens mij volledig aan die beschrijving 
Gevuld met aardbeienwintertoetje van AH en botercreme.
Voor de trouwdag van mijn ouders, vlak voor kerst. Gevuld met van alles en nog wat 

Voor een knulletje dat gek is van PSV en een erg mooie taart op de website van de fanclub had gezien. Of ik die na kon maken. Ach, voor zon knulletje... 
Gevuld met bonbonbloccreme.
Voor een moeder die net als ik een slecht-slapende peuter heeft en met wie ik op een forum, samen met nog wat moeders, lief en leed daaromtrent deel...
Haar zoontje werd ook 2 en is gek op Plop.
Vulling weet ik even niet meer...
Eerste keer 3D gepuzzeld, dus even close-up 

Voor onze directeur die gek is van gevulde koeken en altijd roept: Zet 'm op he?
Gevuld met BBR en jam.
En dan staat er straks bij stapeltaartjes ook nog een Thomas-de-Trein 
Bedankt voor het kijken!

gelukkig kon hij er wel om lachen en kreeg hij later een shirt met dikke doei