1

Onderwerp: (SPOED) Taart schijnt door, kan ik nog iets doen?

Ik heb daarnet mijn taart bekleed met marsepein. En natuurlijk schijnt het ding verschrikkelijk door  :s . Kan ik er nog iets aan doen (behalve heel mijn taart vol hangen met bloemen wat ik dus niet van plan ben, want dat was de vraag van de 'klant' niet)? HELLUP!

Groetjes van Natascha!

2

Re: (SPOED) Taart schijnt door, kan ik nog iets doen?

Heel dun laagje er nog overheen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Bedankt voor het vlugge antwoord!

Groetjes van Natascha!

4

Yep. Nog een laagje erover. Dat maakt de afwerking waarschijnlijk ook heel strak... dus da's misschien nog wel een voordeel. Zoiets van... een geluk bij een ongeluk  :)

Met zoete groet! Akire

voor een volgende keer als je niet een te dikke laag marsepein wilt, dan helpt het om je afsmeer-creme met wat bruine kleurstof oid dezelfde kleur te geven als je kapsel, zeg maar het huidskleurig ondergoed effect :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

tipsytaartje schreef:

zeg maar het huidskleurig ondergoed effect :)

:lol: mag ik die onthouden!? :+

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

tipsytaartje schreef:

voor een volgende keer als je niet een te dikke laag marsepein wilt, dan helpt het om je afsmeer-creme met wat bruine kleurstof oid dezelfde kleur te geven als je kapsel, zeg maar het huidskleurig ondergoed effect :)

Goh...ga ik een keer proberen!!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

8

tipsytaartje schreef:

Om compleet onzichtbare ondergoed te krijgen, moet je rood ondergoed dragen onder je witte kleding (en dit is echt geen grapje)..
Zou het ook zo werken bij biscuits? :D

.. Want taart kan altijd!!

tipsytaartje schreef:

Heb dit dit weekend uitgeprobeerd nav een vraag die ik hier over had gestel en het werkt wonderbaarlijk goed! Je kan dan gewoon een dunne laag blijven gebruiken. Heb je nu alleen niks meer aan dus idd nog maar een laagje er voerheen. Klopt het dat je de eerste laag dan een klein beetje nat moet maken?

Life is what you bake it.

10

Adrienne schreef:
tipsytaartje schreef:

zeg maar het huidskleurig ondergoed effect :)

:lol: mag ik die onthouden!? :+

ja hoor, jij wel :)

groetjes Tirza     

11

Lejow schreef:
tipsytaartje schreef:

Om compleet onzichtbare ondergoed te krijgen, moet je rood ondergoed dragen onder je witte kleding (en dit is echt geen grapje)..
Zou het ook zo werken bij biscuits? :D

:think: echt??? das ook gek eigenlijk...

groetjes Tirza