Onderwerp: Geboortetaart voor mijn kleine nichtje....
Na een poosje geen taarten te hebben gemaakt ben ik deze week eens lekker aan de slag gegaan voor de geboorte taart van mijn kleine nichtje...het was weer heerlijk om te doen!

Groetjes,
Anika
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboortetaart voor mijn kleine nichtje....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na een poosje geen taarten te hebben gemaakt ben ik deze week eens lekker aan de slag gegaan voor de geboorte taart van mijn kleine nichtje...het was weer heerlijk om te doen!

Groetjes,
Anika
Super zeg!!!
Van mij mag je wel weer vaker taarten maken, zeker als al je creaties zo mooi zijn!
Wat een schatje! En gefeliciteerd met je nichtje!
Hé lief zusje,
Wat is de taart toch prachtig... We hebben er nog lang naar zitten kijken en zitten dubben of we hem wel aan zouden snijden.
Uiteindelijk toch maar gedaan. Maar het bovenste gedeelte in de vriezer gedaan, daar kon ik toch echt niet in snijden...
En de taart is niet alleen prachtig, hij is ook zoooo lekker.
Je moet inderdaad weer vaker taarten maken, want ze zijn zeker allemaal zo mooi als deze. Maar deze is toch wel heel speciaal!!!
Thanks voor dit bijzondere zelfgemaakte cadeau!
Dikke knuffel,
van ons allemaal!
Hé lief zusje,
Wat is de taart toch prachtig... We hebben er nog lang naar zitten kijken en zitten dubben of we hem wel aan zouden snijden.
Uiteindelijk toch maar gedaan. Maar het bovenste gedeelte in de vriezer gedaan, daar kon ik toch echt niet in snijden...
En de taart is niet alleen prachtig, hij is ook zoooo lekker.
Je moet inderdaad weer vaker taarten maken, want ze zijn zeker allemaal zo mooi als deze. Maar deze is toch wel heel speciaal!!!
Thanks voor dit bijzondere zelfgemaakte cadeau!
Dikke knuffel,
van ons allemaal!
Gefeliciteerd ! Prachtige taart 
Bedankt voor de leuke reactie's!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Geboortetaart voor mijn kleine nichtje....