1

Onderwerp: Eigen website...wie weet waar ??

Lieve allemaal,

Ik ben nu ongeveer 4 maanden met bakken bezig, en omdat t erg goed gaat en ik er zoveel plezier in heb, heb ik een domeinnaam gekocht. Nu wil ik graag een website maken, maar wie weet waar dat goed (koop)  kan, en hoe zijn de ervaringen??

Ik ben heel benieuwd, en alvast bedankt! :Y

2

Re: Eigen website...wie weet waar ??

ik heb een domeinnaam en webruimte bij one.com gekocht

dit zou heel makkelijk moeten zijn, er is ook altijd online hulp te krijgen,

maar ik ben een super leek met website's maken,

en vind het al lastig om te beginnen, en heb dat dan ook nog steeds niet gedaan....

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

Hoi,

Ik zweer bij Yourhosting!
Ondanks dat ik lichtelijk computerverslaafd ben heb ik niet zo veel kaas gegeten van websites maken, al die codes enzo :rolleyes:
Bij yourhosting zit een sitebuilder waar je alleen maar aan hoeft te klikken wat je op je site wilt.
Er is echt heel veel keuze in layouts en de mensen van de helpdesk zijn echt heel aardig en behulpzaam (ook met domme vragen :D )

Je zou haast zeggen dat ik aandelen heb :lol:

Jammie, jammie!

4

ik ook bij one.com en dat is echt heel makkelijk  ook heb ik eens via chatten een vraag aan ze gesteld en werd meteen en netjes geholpen met mijn vraag.

Jose1972 schreef:

Lieve allemaal,

Ik ben nu ongeveer 4 maanden met bakken bezig, en omdat t erg goed gaat en ik er zoveel plezier in heb, heb ik een domeinnaam gekocht. Nu wil ik graag een website maken, maar wie weet waar dat goed (koop)  kan, en hoe zijn de ervaringen??

wist je dat er al een www.fantasietaart.nl bestond

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

6

Claudia Mv 2 schreef:
Jose1972 schreef:

Lieve allemaal,

wist je dat er al een www.fantasietaart.nl bestond

Klopt helemaal, dat fantasietaart al bestaat, dat weet ik natuurlijk. Zo n beetje alle leuke namen zijn inmiddels geclaimd en in gebruik. De beste vriend van mijn man zit in die domeinnamen, en met hem zijn we rond de tafel gegaan..en de naam die ik nu heb, was gelukkig nog vrij. Nu dus bezig met een goedkope (...hihi) sitebuilder; want in eerste instantie is het ook hobbie....zoals bij zovelen van dit forum. Het is echter wel iets waar ik veel voldoening uit haal, veel van leer, en wat ik met mijn gezin ( 3 jonge kids, door n auto ongeluk arbeidsongeschikt) kan combineren. Hardstikke leuk dus!

7

Google is gewoon gratis, en heel makkelijk.
Te beheren via je gmail account en linken aan de domein is een fluitje van een cent!

Ik heb er nu 2 in beheer en heb nog nooit met zo'n makkelijk progje gewerkt

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Webklik.nl super gemakkelijk en gratis

groetjes Hanneke

9

Ik heb ook webklik. Je ziet gelijk wat je doet.

10

Bommeltje schreef:

Google is gewoon gratis, en heel makkelijk.
Te beheren via je gmail account en linken aan de domein is een fluitje van een cent!

Ik heb er nu 2 in beheer en heb nog nooit met zo'n makkelijk progje gewerkt

Helemaal mee eens, makkelijker te beheren kan volgens mij niet! Ik kan zelf foto's plaatsen, teksten toevoegen/wijzigen, pagina's aanmaken, reactieformulier plaatsen en nog veel meer. En dat voor nop!

11

Dank jullie wel allemaal....we gaan eens kijken wat we doen...en dan komt t resultaat vast binnenkort via de leukste taart op de site!!

Super, al die hulp!

Bedankt! Groetjes Jose :Y

12

Ik heb mijn sitenaam via yourhosting, maar die verwijst alleen maar door, dat is de goedkoopste optie die ze hebben.
De "eigenlijke" site is een gratis blog van wordpress, op die manier kan ik ook gewoon lekker "bloggen" en heb ik alles bij elkaar.

Bij wordpress kun je ook makkelijk zien hoeveel bezoekers je hebt en waarvandaan ze hebben geklikt enzo, echt heel fijn!
Zo zag ik laatst dat er ineens veel vanuit een belgisch forum werd doorgeklikt, bleek een topic te zijn over ganache op cupcakes, hadden ze een foto van mijn site gegoogled en de link neergezet....

succes met je site!!!!

www.TAARTenkUNST.nl is de mijne....

13

Hoi

ik heb een website bij wix.com heel makkelijk ik heb eergisteren een website in 3 uurtjes tijd gemaakt.

Heel makkelijk en gratis.

Groetjes Bianca

14

ik snap niet, dat jullie allemaal ergens anders een site moeten nemen, wij zitten bij KPN voor tv, telefoon en internet, dan heb je een mailbox met 5 verschillende accounts EN 1 HOMEPAGE, dus ik heb alleen een domeinnaam gekocht en die gelinkt aan mijn homepage die ik dus niet hoef te betalen, want dat zit al in mijn alles-in-een abonnement....

Hiervoor zaten we bij Casema en Ziggo, daar zat ook altijd een homepage bij in, maar die hebben we nooit gebruikt....
Misschien dus eens je eigen abonnement nakijken?!?!

Groetjes, Dorothea.

15

Dot schreef:

ik snap niet, dat jullie allemaal ergens anders een site moeten nemen, wij zitten bij KPN voor tv, telefoon en internet, dan heb je een mailbox met 5 verschillende accounts EN 1 HOMEPAGE, dus ik heb alleen een domeinnaam gekocht en die gelinkt aan mijn homepage die ik dus niet hoef te betalen, want dat zit al in mijn alles-in-een abonnement....

Hiervoor zaten we bij Casema en Ziggo, daar zat ook altijd een homepage bij in, maar die hebben we nooit gebruikt....
Misschien dus eens je eigen abonnement nakijken?!?!

Hoi hoi,

Dat hebben we natuurlijk gedaan, maar upc levert die diensten niet. verder zijn we wel erg tevreden over hen, dus t is voor ons geen reden om over te stappen, enkel voor de website.

Toch bedankt voor je reactie

16

ik zit ook bij Wix.com.  :thumb:

Ik maak tegenwoordig zelf websites :)
Gewoon met een template, evrsoft en filezilla.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/