1

Onderwerp: kitschy wavy (mijn eerste!)

Mijn eertste wavy voor mijn vriendin haar verjaardag. Met biscuit gemaakt en gevult met vanille MBC en lemoncurd.

Het had nog heel wat voeten in de aarde, ik moest hem die avond maken en natuurlijk kreeg ik toen migraine. Toch doorgezet en de dag erna mee in de bus... Altijd zpannend. Tot zover ging het nog redelijk goed, totdat ik hem naar de plaats van bestemming moest brengen. Toen miste ik dus de laatste tree van de trap!! Mijn vriendin moest zo lachen want ondanks dat ik viel ging de taart voor en hield ik die mooi recht hahaha

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TOUGG7EK-D.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-TJIYRDW4-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ILBHUBJF-D.jpg

Re: kitschy wavy (mijn eerste!)

wat een leukerd. Jezelf niet pijn gedaan hoop ik

3

Wat gaaaaaaf !!! ( Ook met die achtergrond zo  :Y  )

4

heel mooi!

5 Laatst bewerkt door Carien (05-02-2011 21:57)

oow YES, zo super :Y hij is erg goed gelukt :Y

Tsja, een taart gaat altijd voor :lol:  :s

:think: Als ik zo vrij mag zijn: welke kleur blauw heb je gebruikt en hoe heb je de parelrand zo geweldig gekregen? O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Heel vrolijk taartje :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

hij is mooi geworden
en ja een taart gaat altijd voor,
ik heb twee jaar terug bij een bakker gewerkt en op de zaterdag toen er in de bakkerij al gepoetst werd een gekneusde rib opgelopen......... de taart heb ik heel aan de klant kunnen geven :s

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

8

Mooi taartje! Is de foto van voor of na de valpartij?  :)

En ik ken het... Met mijn pasgemaakte workshoptaart miste ik een afstapje... Iedereen was bezorgd om mij en ik... om mijn taart...! We hadden allebei niks gebroken, taart en ik!

9

Carien schreef:

oow YES, zo super :Y hij is erg goed gelukt :Y

Tsja, een taart gaat altijd voor :lol:  :s

:think: Als ik zo vrij mag zijn: welke kleur blauw heb je gebruikt en hoe heb je de parelrand zo geweldig gekregen? O-)

Ik heb de royal bleuk van Wilton gebruikt met een beetje poederblauw van de pipoos (ik dacht sugarflair?) DE parelrand gemaakt in de parelrand mould met crisco ingesmeerd. Daarna dusten met goud.

10

sjaantje1980 schreef:

wat een leukerd. Jezelf niet pijn gedaan hoop ik

Zwaar gekneusd scheenbeen. Ik ben namelijk een maand geleden opdezelfde plek gevallen op het ijs (my middle name is kluns denk ik...)

11

:thumb: dank voor je antwoord; dus alleen gele parels goud gedust en dan krijg je zo'n goed fout resultaat? SUPER :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Carien schreef:

:thumb: dank voor je antwoord; dus alleen gele parels goud gedust en dan krijg je zo'n goed fout resultaat? SUPER :Y

Yep!