1

Onderwerp: bv. chocostukjes in biscuit, kan dit?

Ik vroeg me af of ik ook extra ingrediente in mijn biscuit kan doen, bv chocostukjes of fruitstukjes. Ik zat ook te denken aan mini marsmellows. Heb trouwens geen idee of dit lekker is maar was er benieuwd naar. Mij lijkt het mogelijk, maar misschien dat het te zwaar word dat hij niet goed meer stijgt?
Hoop dat iemand ervaring hiermee heeft.

2

Re: bv. chocostukjes in biscuit, kan dit?

van choco en fruit heb ik eigenlijk geen idee maar mini marsmallows heb ik wel is geprobeerd en dat was wel lekker maar heel plakkerig en hard. Net of je harde toffee in je biscuit hebt. het karameliseert dan eigenlijk.

3

Er zijn speciale bake in chips. (chocola) dus ja, dat kan!!!
Fruit kan ook, maar dan iig gedroogd fruit. Vers fruit weet ik eigenlijk niet. En marshmellows worden idd erg taai. Maar wel vrolijke kleurtjes!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ja had ik natuur;iiijk nooit aan gedacht, dat die marsmellows carameliseren. Maar bedankt voor de tips ik moet eens gaan proberen dus.

5

misschien nog even een tip....
voordat je bv stukjes choco-fruit ect toevoegt... ze even door de bloem (of bv de mix) heen halen!
Dan vormt er een laagje, waardoor ze beter 'hechten' aan het beslag een mee omhoog rijzen! Anders heb je kans dat het meeste op de bodem blijft hangen! ;)

6

Ik mix ze altijd mee (bake in chocochips) en dan nog zinken ze naar de bodem zodat alles aan de bovenkant van de taart terechtkomt.

Ik heb er dus geen goede ervaring mee.
Met cc's dan weer wel (misschien omdat er boter in het beslag zit)

Alles goed???? nee 3 fout