1

Onderwerp: wie kan mij helpen? Boetseren van een chihuaha

Ik heb voor eind februari een bestelling staan voor een taart waar een chihuahua op moet. Ik heb gisteren een poging gewaagd met boetseren n.a.v. voorbeelden maar dat wilde nog niet echt lukken.

Weet iemand van jullie misschien een how to? Of tips om zo'n beest te boetseren?

Alvast bedankt!

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

2

Re: wie kan mij helpen? Boetseren van een chihuaha

Lupe van het Taartencentrum geeft op 26 Febr een workshop tasje met chihuahua,  is dat niet iets voor je?
Ze zit in Zoetermeer. Je zal er geen spijt van krijgen.

Veel taart plezier

3

dat is helaas te ver weg en te laat...want die dag moet ik hem dus afhebben... maar bedankt voor de tip

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

ik lees even mee

zit met dezelfde vraag!
Wil het zo graag kunnen boetseren want heb er hier 5 in levende lijve rondlopen. Het zou leuk zijn voor op hun verjaardagstaarten!!!!

Helaas kan ik ook niet naar de workshop want.... dan verwachten wij CHIHUAHUA-PUPPY'S :Y  :)
Wat ook weer een reden geeft voor een puppy-taart ;)

5

Ik ben van de week zelf een bezig geweest met een chihuahua. En het scheelt als je alleen maar het koppie hoeft te doen hoor :D

http://94.100.120.86/1226200001-1226250000/1226244401-1226244500/1226244444_5_ZoEc.jpeg

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.