1

Onderwerp: Kasteeltaart met koets voor mijn dochter

Mijn dochter wordt alweer 6 en mocht zelf bepalen wat voor taart ik voor haar zou maken. iedere dag van de afgelopen 2 maanden wilde ze weer een andere taart. uiteindelijk is dit het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NRGYD4D7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C6PKZG8P.jpg

misschien dat ik nog wat bloemen end morgenochtend toevoeg. maar voor vandaag stop ik ermee!

groetjes Marjolein

Re: Kasteeltaart met koets voor mijn dochter

wauw wat gaaaaaaf!!
die foto in de koets is echt een top idee.
echt een plaatje van een taarrt!

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Wauw, gave taart.

Een dingetje vindt ik jammer (sorry ik ben eigenlijk niet iemand die gauw commentaar geeft). Ik vindt het jammer dat je deze achtergrond op de foto hebt gekozen. Ik denk dat als je een rustige (een kleur) achtergrond had gekozen, deze  GEWELDIGE taart er nog mooier opgestaan had.

Groetjes,

Sandra

4

Mooooi! Wat n werk zeg, knap gedaan!

5

Gaaaaaf !! Wat een werk zal je daar aan hebben gehad....

6

mooi gedaan zeg!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

7

Sannie1968 schreef:

Wauw, gave taart.

Een dingetje vindt ik jammer (sorry ik ben eigenlijk niet iemand die gauw commentaar geeft). Ik vindt het jammer dat je deze achtergrond op de foto hebt gekozen. Ik denk dat als je een rustige (een kleur) achtergrond had gekozen, deze  GEWELDIGE taart er nog mooier opgestaan had.

Groetjes,

Sandra

ik ben het met je eens. Denk dat de taart er dan 10x beter uit was gekomen maar hij is wel heel erg leuk trouwens.

8

bedankt voor jullie reacties, het was inderdaad behoorlijk wat werk, maar wel heel leuk.

Sandra, je hebt gelijk, morgen vieren we Maud haar verjaardag en zal ik s' ochtends de taart nog even nalopen en evt nog het een en ander aanpassen dan zal ik ook proberen nog wat andere foto's te nemen met een rustige achtergrond. Maud is in iedergeval al heel gelukkig met de taart :lol:

groetjes Marjolein

9

Heel mooi geworden!!!

Groetjes van Natascha!

10 Laatst bewerkt door nnicole1234 (06-02-2011 10:12)

Mooie taart zeg !
Maak ook even een foto met een rustige achtergrond want door deze achtergrond komt je taart niet mooi uit (dat is persoonlijk natuurlijk  ;) )

Ow..hahaha...zie nu dat er al een opmerking over was gegeven  :grr: