Onderwerp: [feedback] prinsessen
Moet komende week prinsessen cc's maken en was al even aan het proberen, maar ik vind ze precies wat saai, heb er eentje al een kettingkje gegeven, is al iets beter, wat denken jullie? suggesties?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] prinsessen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moet komende week prinsessen cc's maken en was al even aan het proberen, maar ik vind ze precies wat saai, heb er eentje al een kettingkje gegeven, is al iets beter, wat denken jullie? suggesties?
ik vind ze eigenlijk al helemaal leuk, maar misschien kan je achtergrond wat feller doen en met een ribbeltje cutter?
Misschien een beetje structuur in het haar... Een paar streepjes zetten doet wonderen
Vind ze wel heel erg leuk!
ik zou er weinig meer aan doen hoor, hartstikke leuk!
met kettingkje trouwens 
Ik vind ze hartstikke leuk, zowel met als zonder ketting. Maar inderdaad, een iets feller achtergrondje maakt misschien een verschil?
Misschien haren van sliertjes maken (knoflookpers) Of strikjes in het haar?
Knalroze achtergrond zal wonderen doen.
ik vind ze zo ook al erg leuk!! misschien een strikje of mini bloempje in dr haar??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] prinsessen