Re: OMG oftewel oh my god...
Zoooooo, petje af want ze zijn echt prachtig 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » OMG oftewel oh my god...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zoooooo, petje af want ze zijn echt prachtig 
Hallo allemaal,
Dankjewel voor alle lieve reacties! Ik zit hier helemaal te glunderen op de bank. Wauw dit gevoel gun ik iedereen, want ik vind het heerlijk.
Geniet van het weekend en tot tiks....
Echt super!! Ik ben wel benieuwd hoe je de taart zo mooi egaal! zilver gekregen hebt!
Echt super!! Ik ben wel benieuwd hoe je de taart zo mooi egaal! zilver gekregen hebt!
Ik heb eerst grijs gemaakt (gewoon zwart met wit fondant gemengd) toen het eenmaal op de taart zat, gedust met zilver en een grote kwast. Flink veel op de kwast gedaan en goed verdelen. Wel het fondant een half uurtje eerst laten drogen zodat het niet zou plakken omdat ik bang was voor vegen, dat viel gelukkig mee, geen vegen te zien en de dust verdeelde zichzelf bijna 
Whow knap gedaan.

OMG!!
Dat is wat ik nu ook denk ja.
Wat geweldig!!!!!!
Heeeel mooi hoor!
Wat een super taarten zeg! De letters zijn superstrak, net als de taarten zelf trouwens!Top!
Net bezig? Meid, je hebt echt talent ! Prachtige decoraties en nog een boetseersel ook dat er prachtig uit ziet, echt hartstikke knap !
Wow, super mooie strakke taarten zijn het!
Daar is niks beginners aan hoor! Echt top gedaan!

Beginner? Wauw, Ze zien er super uit!
Zag je reactie op mijn Reiki taartje.
Ik heb het Reiki symbool idd geverfd.
Wilde ze eigenlijk net als jij ook uitsnijden, maar werd niet echt mooi (mesje niet scherp genoeg denk ik) maar werd ook veel te groot.
Dus toen maar voor deze oplossing gegaan.
Bedankt voor je leuke reactie.
BEGINNER???
Wow.
(ben er sprakeloos van!)
OMG in het kwadraat ...
Wauw!!!
.............wow, prachtig gedaan! Wat een natuurtalent ben je.
Wow, prachtige taarten!
Niet te zien dat je beginner bent hoor!
Ik moet voor a.s. dinsdag ook een Bakugan taart maken; vroeg me af hoe jij die letters zo strak hebt uitgesneden??
gr. Bianca
Beginner??? Retestrakke taarten, je bent blijkbaar een natuurtalent!
Prachtige taarten!! Ik ben ook pas begonnen en dit lijkt echt geen beginners werk hoor! Ik zou zeggen professioneel bezig al hoor!
Groetjes!
Beginner?? Zenuwen?? Stress?
Dit heb je werkelijk prachtig gedaan! Wat een gave taarten!!
WAUW! de thema's zijn niet helemaal mijn ding (sterker nog ik heb geeen idee waar het over gaat
) Maar hoe je ze gemaakt hebt!!! Echt super knap!!
Wow, prachtige taarten!
Niet te zien dat je beginner bent hoor!
Ik moet voor a.s. dinsdag ook een Bakugan taart maken; vroeg me af hoe jij die letters zo strak hebt uitgesneden??
gr. Bianca
Hallo bianca,
Leuk om na zo'n tijd nog reactie te krijgen! En ook van de anderen natuurlijk, dankjewel :-)
Ik heb de letters uitgeknipt en met een hobbymesje uitgesneden en meteen de randen glad gemaakt. Met een beetje crisco op mijn vingers. Ik neem echt de tijd voor de taarten, lekker ontspannen eraan werken, heerlijk. Dat maakt het voor mij zo'n fantastische hobby. Veel succes en genieten hoor!
Dank weer voor je reactie!
Je doet het op dezelfde manier als ik maar zo mooi strak; ik ga me er nog meer op concentreren hihi!
En ja, soms krijg je op de gekste momenten nog reacties op je taarten maar dat is juist leuk toch!?!?!!
Veel succes met je taarten; verslavende hobby he hihi!
gr. Bianca
Wow stoere taart zeg!En mooi geboetseerd
Dit is niet normaal!!!
Wat geweldig gemaakt
Ik blijf er naar kijken 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » OMG oftewel oh my god...