Onderwerp: Peggy.... mijn vliezen zijn gebroken!
Gisteren avond een telefoontje dat de vliezen waren gebroken dus ik kon aan de slag. Decoratie was al gemaakt....
De taart is net opgehaald, kind is een uur oud!

www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Peggy.... mijn vliezen zijn gebroken!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisteren avond een telefoontje dat de vliezen waren gebroken dus ik kon aan de slag. Decoratie was al gemaakt....
De taart is net opgehaald, kind is een uur oud!

Weer zo'n prachtige taart!
mooiii..niksvan te zien dat t een vluggertje is 
woooow binnen 1 uur begrijp ik dat nu!!!!
had je de kapsels al liggen??
woooow binnen 1 uur begrijp ik dat nu!!!!
had je de kapsels al liggen??
Nee, toen ze me gisteren belde dat de vliezen waren gebroken ben ik aan de slag gegaan. Wist de naam enzo al. Vanmorgen nog wel de cupcakes erbij gemaakt, vlug foto's maken (vind ik dan ook niet zo mooi maar helaas...) en opgehaald....
hele leuke taart zeg!
vraagje, als je de decoratie van te voren maakt (van volgens mij fondant toch?) is dat dan niet super hard op het moment dat je het op de taart doet.... voor de kroon natuurlijk nodig, maar bloemetjes en strik enzo? ik durf het nooit zo goed aan, maar het zou in natuurlijk heel erg schelen als je al vooruit kunt werken.....
Wauw, dat is een mooie!
Aparte naam Djovi! (maar wel leuk!)
hele leuke taart zeg!
vraagje, als je de decoratie van te voren maakt (van volgens mij fondant toch?) is dat dan niet super hard op het moment dat je het op de taart doet.... voor de kroon natuurlijk nodig, maar bloemetjes en strik enzo? ik durf het nooit zo goed aan, maar het zou in natuurlijk heel erg schelen als je al vooruit kunt werken.....
Is inderdaad flink uitgehard.... beetje als snoepjes eigenlijk, kan je best doen hoor!!!
Leuke taart! En gelukkig dat ze vlot bevallen is, want als je vliezen breken kan het ook nog even duren voordat je bevalt
. Was zonde geweest voor je taart. 
wauw mooie taart
wat een mooi taart zeg! Super
erg mooie taart 
Mooie taart!!
Maarre... dat had je bij mij niet gehaald hoor! Ik ging van gebroken vliezen naar de geboorte van mijn jongste binnen één uur en 40 minuten 
Beauty!
Aparte naam zeg!
Prachtig zeg, en leuk dat je zo weet dat je aan je bestelling kunt beginnen 
Prachtig!
Wat een mooie stapel 
prachtig gemaakt 
Wederom een mooie creatie!!
Thanx allemaal...
Hele mooie stapeltaart!
Prachtige taart 
ja daar is ze weer met haar gouden handen eh super!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Peggy.... mijn vliezen zijn gebroken!