Onderwerp: de zenuwen van deze bruidstaart
ik ben gewoon veels te zenuwachtig om bruidstaarten te maken, ben dan ook echt bang dat ik vanalles verpruts. natuurlijk zijn op of aanmerkingen zeer welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » de zenuwen van deze bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben gewoon veels te zenuwachtig om bruidstaarten te maken, ben dan ook echt bang dat ik vanalles verpruts. natuurlijk zijn op of aanmerkingen zeer welkom
Ik zie niets..... en ik ben zooooo nieuwschierig naar deze taart 
zo is ie wel te zien...deed ff iets verkeerd 
wat een prachtige taart! leuk dat "kussen" efect
WOOOOOOOWW ik vind hem super, dek leuren spatten van mijn scherm, mooi strak en mooie details

ben helemaal weg van dat kussen effect, ik snap je zenuwen maar als ik dit zie vraag ik me af waarom.... echt heel mooi
Gekkie, deze taart is toch hardstikke mooi!

niet zenuwachtig meer zijn hoor! Hij is prachtig! 
zenuwen zijn niet nodig hoor bij deze taart, heeel mooi gedaan!! Vind ook dat kussen effect gaaf! en mooie lettertype
echt heel mooi deze taart en zenuwen hoef je niet te hebben, want je hebt niks verkeerd gedaan, ik had hem zo willen hebben op mijn bruiloft 
heel mooi en vrolijk
op of aanmerkingen? Deze taart is prachtig en af.
Hoe doen jullie dat toch met die knopen en dan die lijntjes er omheen?
Yvonne
nou toch bedankt allemaal voor de complimenten...ik dacht misschien zijn er nog wel veel aanmerkingen. PPff soms ben ik zo onzeker in dit soort dingen he.
hoe de rest t doet dat knopen effect weet ik niet. Ik weet wel dat ik t doe dmv een bol tooltje en dan de streepjes gewoon met de hand een een bot mesje doe inkerven
Wauw, wat een mooie taart.
zenuwachtig??? is helemaal niet nodig een geweldige taart heb je gemaakt, vooral de bovenste laag vind ik super met de knopen
Woow mooi!
Al smaakt ie helemaal nergens naar....dan nog is hij fantastisch (uiterlijk van deze taart maakt alles goed wat er ook maar verder fout aan zou kunnen zijn
)
Práchtig hoor ! Ik vind 'em erg stijlvol.
Mag ik vragen hoe je die bloemen hebt gemaakt, welke uitsteker is dat?
Ik vind het een heel geslaagde taart
Je bent voor niets zo zenuwachtig geweest.
Een kleine opmerking zou ik toch graag willen maken. Probeer bij een volgende keer je bloemen iets dunner uit te rollen. Evt. kan je flowerpaste gebruiken daar kan je veel dunner mee werken.
Voor de rest hartstikke leuk vooral de bovenste laag 
Dat kusseneffect is echt geweldig!
Verder niet meer zenuwachtig zijn (sprak zij schijnheilig
) want dat is nergens voor nodig!
Mag ik vragen hoe je die bloemen hebt gemaakt, welke uitsteker is dat?
dat is de waterlelie plunger
Een kleine opmerking zou ik toch graag willen maken. Probeer bij een volgende keer je bloemen iets dunner uit te rollen. Evt. kan je flowerpaste gebruiken daar kan je veel dunner mee werken.
idd, dat klopt helemaal. Ik werk alleen met marsepein, dus ook de bloemen zijn van marsepein. veel dunner als dit dat uit te rollen lukt me gewoon niet.
Met name zodra ik de marsepein wit maak, word het nogal korrelig van structuur.( bij rood( wilton ) heb ik vaak dat t wat soppig word....)
Ik kleur de marsepein met van die poeder...volgens mij heet dat super whitening van sugarflair ofzo, wellicht dat ik t beter zou kunnen kleuren met iets anders????
in ieder geval allemaal ontzettend bedankt voor de leuke lieve opmerkingen
Ook een bruidstaart is gewoon een taart en hij is prachtig.
wauwie!! niet meer zenuwachtig zijn hoor!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » de zenuwen van deze bruidstaart