Onderwerp: mini dummy en mijn cc voor de Mjam!Taart op de Huishoudbeurs
Wilde een keer deze roos maken en hij staat perfect op mn kleine dummy met kant!

En mijn cc die ik ga maken op de stand van de Mjam! op de huishoudbeurs 20 februari!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini dummy en mijn cc voor de Mjam!Taart op de Huishoudbeurs
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wilde een keer deze roos maken en hij staat perfect op mn kleine dummy met kant!

En mijn cc die ik ga maken op de stand van de Mjam! op de huishoudbeurs 20 februari!

prachtige creaties weer!!
nu begin ik toch te twijfelen om misschien tóch naar de HHB te gaan... 
Waarom nou niet de 19e? Dan ben ik er... Wat een prachtige exemplaren!
Heel mooi! Ook heel mooi gefotografeerd!!!
sjiek hoor, en prachtige foto's weer.
Schitterend joh en zo romantisch! Heb je daar 'gewoon echt' kant voorgebruikt? Superstijlvol!
Heet Mjam een stand?? Hmmmm ,toch eens kijken of ik goed mijn best kan doen om voor de woensdag toch in de VBN-stand te kunnen gaan staan 
Mooie roos zeg!
Heet Mjam een stand?? Hmmmm ,toch eens kijken of ik goed mijn best kan doen om voor de woensdag toch in de VBN-stand te kunnen gaan staan
Mooie roos zeg!
Dank je
Ja staat ook op de site van Mjam
wat een mooie roos, zo mooi met het kleurverloop!!
wow mooie roos met welke uitsteker heb je die gemaakt?
Is er ergens een how to van zo'n roos
wow mooie roos met welke uitsteker heb je die gemaakt?
de roos uisteker van Tinkertech
Is er ergens een how to van zo'n roos
Ik heb de workshop bij ellen gedaan uit donderen
Ik vind het heel erg mooi, maar mis een beetje het hart van de kleine bloempjes op de cc's......
Ik vind het heel erg mooi, maar mis een beetje het hart van de kleine bloempjes op de cc's......
Klopt idd.. heb het expres een beetje simpel gehouden vond ze juist wel schattig zo
.. maar neem wel parels mee dus die kunnen ze er eventueel nog indoen..
super!
wat leuk... dan zie ik je zondag
Wie had gedacht dat we elkaar zo snel weer zouden zien. (op zaterdag en zondag mag ik helpen in de stand)
wat leuk... dan zie ik je zondag
Wie had gedacht dat we elkaar zo snel weer zouden zien. (op zaterdag en zondag mag ik helpen in de stand)
HHey Nathalie! Wat leuk! gezellig en tot zondag.
Ik ga nu eerst een weekje skien 
Schitterend 
Echt prachtig!!!

wauw mooi zeg
Mooie roos hoor! 
heel mooi
groetjes madhuri
Prachtig gedaan, het zijn weer heel mooie plaatjes. 
ze zien er prachtig uit. sjiek hoor. En zeer mooie foto's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mini dummy en mijn cc voor de Mjam!Taart op de Huishoudbeurs