1

Onderwerp: Kan dit?? vullingen

Ik moet morgen een taart maken voor een kinderverjaardag en ik wil hem vullen met jam op de 1ste laag en banketbakkersroom voor de 2de laag, afsmeren met botercreme dan bekleden met marsepein, en mijn decoratie met fondant.
Maar kan deze combinatie wel, ik begin net.

groetjes

2

Re: Kan dit?? vullingen

Ja, dat kan allemaal........wel afsmeren met 1:1 botercreme, en in de koelkast bewaren vanwege de banketbakkersroom.

3

gaat mijn fondant dan niet smelten in de koelkast?

4

Kan prima!

5

wenjay schreef:

gaat mijn fondant dan niet smelten in de koelkast?

Nee, als je 1:1 botercreme gebruikt, en eventueel dijkjes maakt (of met je vulling van de randen afblijft) zal het niet smelten.............en door je vulling moet het gewoon in de koelkast..........

6 Laatst bewerkt door Dot (03-02-2011 21:59)

ik vind het jammer dat er staat:

wenjay schreef:

Ik moet morgen een taart maken voor een kinderverjaardag.....Maar kan deze combinatie wel, ik begin net.

groetjes

wil je de taart maken om te oefenen, of moet je hem maken als bestelling? ik kan het 1 niet met het ander rijmen.... sorry...

Groetjes, Dorothea.

7

Misschien maakt ze een taart voor haar eigen kind. Dan moet die ook op tijd af.

Ik wil je heel veel succes wensen! Laat je het resultaat nog zien?

Dot schreef:

ik vind het jammer dat er staat:

wenjay schreef:

Ik moet morgen een taart maken voor een kinderverjaardag.....Maar kan deze combinatie wel, ik begin net.

groetjes

wil je de taart maken om te oefenen, of moet je hem maken als bestelling? ik kan het 1 niet met het ander rijmen.... sorry...

Wat maakt dat nu uit? Ik begrijp dit soort opmerkingen nooit.. dat is toch haar zaak?  :o

Groetjes Natasja!