1

Onderwerp: Mickey

Ik heb me deze week nog maar voorgesteld omdat ik nog vrij nieuw ben in het taartendecoratiewereldje (wat een lang woord). Ben namelijk pas drie maanden geleden begonnen.

Maar voor mijn dochtertje, die drie wordt is het de allernormaalste zaak van de wereld dat ik maak wat zij zegt. En wat kiest ze voor haar verjaardag? En ik had het kunnen raden. Ze wou een Mickey Mouse Clubhouse taart!

Ik moest even slikken, jongens toch, Mickey Mouse is niet zomaar de eerste de beste hé!!

Dus vol goede moed ging ik vandaag aan de slag. En dit is het geworden. Stel me alleen de vraag of hij echt Mickey is en of zijn oortjes desnoods wat groter moeten.

Ik hoop van jullie wat reacties en tips te krijgen want hier zitten echte artiesten op het forum.

Bedankt
Tammie

http://www.mijnalbum.be/Foto-CFOUGHRY.jpg

2

Re: Mickey

super gedaan! Ik zou inderdaad wel de oren groter doen ja!

Groetjes Scallie
"A balanced diet is a piece of cake in each hand."

[move]--> klein&fijn

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Wauw.. goed hoor  :Y .. wellicht idd de oortjes een klein tikkie groter.. maar verder  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Heel goed gedaan! En ind de oortjes mogen groter. :thumb:

Groetjes Bianca

6

Wow!!! Die ziet er goed uit :thumb:
Inderdaad de oren iets groter en hij is af!

Groetjes Gerien

7

:thumb: helemaal top toch?

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

De oortjes zijn ondertussen aangepast. Nu wachten tot zijn vriendinnetje droog is en dan zien jullie het olijke koppel wel verschijnen op de taart!

bedankt al voor alle lieve reacties!

9

Knap gedaan hoor!
(gaat je dochter volgend jaar nog iets moeilijkers vragen  :D )

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

lilo schreef:

Knap gedaan hoor!
(gaat je dochter volgend jaar nog iets moeilijkers vragen  :D )

Haar kennende zit dat er dik in ja :-D

11

ooohhh waaaaaauuuwww hier zouden ze daar een moord voor doen!!!! Heb je dit zelf bedacht of heb je een how do na gemaakt???

12

Nee heb er een howto (ongeveer) van gevolgd. Hier is de link. Is eigenlijk klei, maar werkt hetzelfde.

http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=53696

13

bedankt... Jammer dat het zoon moeilijke taal is hahahaha.. Plaatjes zeggen voldoende.