Onderwerp: eerste Baby taart
Hier taart nummer 4 moet zeggen dat hij best oke geworden is alleen is het lettertype niet naar me zin..maar dan weten we dat weer voor de volgende keer
MvG Erwin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eerste Baby taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier taart nummer 4 moet zeggen dat hij best oke geworden is alleen is het lettertype niet naar me zin..maar dan weten we dat weer voor de volgende keer
MvG Erwin
wauw!erg mooi
Wat lief me die hartjes
Mooi babytaartje!
hey hey
Ik ga binnenkort een taart maken voor mij zusje en vind de "bloem "in het midden erg leuk gedaan! hoe heb je dit precies gedaan??? Zou je me een reactie willen sturen!Thanks alvast!!
Heel leuk!
hey hey
Ik ga binnenkort een taart maken voor mij zusje en vind de "bloem "in het midden erg leuk gedaan! hoe heb je dit precies gedaan??? Zou je me een reactie willen sturen!Thanks alvast!!
Bij de how to's (zie linker kolom) staat er ook één van deze: taart met opengeslagen/openslaande punten.
Gewoon even de zóekfunctie gebruiken.
cindyvanbree schreef:hey hey
Ik ga binnenkort een taart maken voor mij zusje en vind de "bloem "in het midden erg leuk gedaan! hoe heb je dit precies gedaan??? Zou je me een reactie willen sturen!Thanks alvast!!Bij de how to's (zie linker kolom) staat er ook één van deze: taart met opengeslagen/openslaande punten.
Gewoon even de zóekfunctie gebruiken.
van die heb ik het idee volgens mij ook..wel een heeel scherp mesje gebruiken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eerste Baby taart