1

Onderwerp: jaja mannen

mijn man gaat 3 x in de week s'middag naar de sportschool(is een echte sportfriek),maar nu doen ze met stel andere na de sport lekker ff na koffie'n en iedere x neemt iemand iets lekkers mee  :P  ,ik zei al ,mogen jullie wel uurtje langer doorgaan :lol: maar goed je snapt um al ,of ik ook iets leuks kon doen ,nou hier is tie,gaat morgen mee .
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3NUWUIYQ.jpg
simpel maar toch lekker,gevuld met aardbeicreme en onder het fondant beetje lemoncurd.
taartgroetjes Carla

2

Re: jaja mannen

Hahaha, iedere keer iets lekkers mee voor ná de fitness, dat schiet vanzelf niet op! Maar lekker is het natuurlijk wel ;) .

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

:lol:  :lol: oh, oh, lekker leuten na het sporten :lol:  :lol:  Je cuppies zien er wel errug uitnodigend uit :)  :)

Heb je ook maar even ge-upped, want voordat je het weet sta je op pagina 5 van nieuwe berichten en dat zou zonde zijn van je mooie cuppies :)  :)

4

Hahaha, dat wordt hard werken elke keer! 't Is maar goed dat ze dat bij ons niet doen! (Komt dat streefgewicht nooit dichterbij :s ) Wel super lekker natuurlijk!  :Y

5

ze gaan alleen maar naar fitnes zodat ze koffie kunnen leuten met iets lekkers erbij :lol:
ze zien er leuk uit

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6 Laatst bewerkt door carol (04-02-2011 17:37)

ja koffie leuten kunnen ze zeker,maar heb hier dan ook zo,n relax huwelijk :lol:  :lol:  :lol: en de manager belde dat ze super lekker waren en dat vond ik toch wel ff leuk.

7

Leuk!