Onderwerp: prinsessen, piraten, kabouters en servetten
...want tenslotte werd ze 4 en dus wilde ze 4 prinsessen, m'n dochter. Maar dat was nog lastig zeg.. vooral die jurkjes dacht ik...doe ik even..Tsss niet dus. Maar goed. uiteindeljk was ik wel tevreden over het resultaat. Dochterlief ook behalve dat er dus eigenlijk ook een roze-prinses had moeten zijn.. Ach ja...dan de volgende keer maar 
De ondertaart is chocoladebiscuit met botercreme met verse aardbeien en een laagje aardbeienjam. De prinsessen zijn alleen gevuld met een laagje jam...
Felix wilde graag een Spookpiratentaart van Playmobil maar dan als taart. Ook het bijgaande spookpiraatje van Playmobil werd meegegeven alszijnde hoe het moest worden. Maar ja...ben niet zo ervaren en dacht hoe ga ik nou die skeletten dan op die mannetjes krijgen.. Icing? Had waarschijnlijk beter gekund maar durfde het niet aan. Dus heb ik de mannetjes op icingsheet geprint en deze uitgeknipt en op de geboetseerde poppetjes geplakt. De vlag is ook van icingsheet gemaakt. Heeeel erg lastig vond ik het en was ook niet zo tevreden over het resultaat. Gelukkig vond Felix 'm fantastisch en was de taart incl poppetjes binnen no-time op!
de zoon van een vriendinnetje wilde een kaboutertaart...zo één als in je agenda mam... Geen probleem wink dus kabouter Huib met paddestoel.
Stam van de paddestoel is chocoladebiscuit gevuld met oreo-botercreme en het dak met verse aardbeien en jam. De kabouter is van marsepein gemaakt.
omdat mijn dochter d'r verjaardag op 2 dagen werd gevierd (en ik niet van plan was om 2x 4 prinsessen op een taart te maken). Heb ik voor de ene dag een simpel puzzelplaatje gemaakt. Leuk van een servetje van de kruidvat...bijpassende bekertjes en tafelkleed erbij.. Zag het er gezellig uit.
Groetjes
Hanako