1

Onderwerp: Niet-vetvrije vetvrije taartkartons...

Hallo, ik heb van een niet nader te noemen webshop taartkartons gekregen zonder vetvrije laag en met een rafelige rand...
Heb hier al contact met ze over gehad en krijg nieuwe (zo gek dat ze me gewoon kartons toesturen waarvan ze zelf toegeven dat ze niet goed zijn...).
Maar ik heb de nieuwe nog steeds niet binnen en ik heb ze morgen echt nodig.
Zit er nu over te denken toch maar die zonder vetvrije laag te gaan gebruiken en de rand er af te knippen  :rolleyes: maar heeft iemand hier ervaring mee? De bovenkant is gewoon karton...

Life is what you bake it.

2

Re: Niet-vetvrije vetvrije taartkartons...

Waar woon je? Misschien is er iemand in de buurt die je met wél vetvrije kartons uit de brand kan/wil helpen?

Succes!

3

Ligt eraan... is het voor een klant? Het lijkt me namelijk eigenlijk niet zo'n goed plan. Niemand bij je in de buurt met goede vetvrije kartons?
Waar woon je?
Groetjes, Els

4 Laatst bewerkt door Taartenmarie (03-02-2011 18:23)

Elsje schreef:

Ligt eraan... is het voor een klant? Het lijkt me namelijk eigenlijk niet zo'n goed plan. Niemand bij je in de buurt met goede vetvrije kartons?
Waar woon je?
Groetjes, Els

Heb morgen niet echt veel tijd (lees geen!) om de boer op te gaan voor een stel taartkartons.
Krijg ook niet echt een duidelijk antwoord van de webshop of het nou wel of niet bruikbare kartons zijn.

Waar woon je misschien kunnen we je helpen met goede taartkartons te geven :Y
Ik heb er nog wel liggen zeg maar welke maat??

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Ik woon in Utrecht.

Ja ik woon in Gorinchem,maar heb helaas geen auto :rolleyes:
Anders misschien een oproepje bij vraag en aanbod :think:

Je mag natuurlijk naar Gorinchem komen,weet niet welke maat je moet hebben :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Er zit in Utrecht wel een taartwinkel (tafel van 18) maar ik woon niet echt in utrecht maar in een dorpje aan de rand van Utrecht. Qua planning komt dit zoooo slecht uit. Lief van jullie aanbod om taartkarton over te nemen. Maar had stiekem gehoopt dat iemand zou zeggen: joh ook die niet vetvrije kartons zijn prima te gebruiken... :(

9

Kun je die kartonnetjes niet in folie wikkelen?

10

Ja maar als ze de taart aansnijden dan snijden ze de folie toch stuk?
Ik ga morgen nog een keer proberen of ik de webshop telefonisch te pakken krijg (je krijgt een bandje dat de voicemailbox vol zit :rolleyes: ) om te vragen of ze uberhaupt wel voedselveilig zijn.
Heb morgen 3 taarten op het programma staan dus zit hier echt niet op te wachten. Heb het maandag al aangegeven en nog steeds geen nieuwe kartons in huis grrrrr...

11

of een taartdoos op maat knippen??

Groetjes, Dorothea.

12

Dot schreef:

of een taartdoos op maat knippen??

Dot, jij hebt er voor gezorgd dat ik vannacht weer rustig kan slapen. Wat een briljant idee! En laat ik nou net 50 dozen ingeslagen hebben!
Wat kan een mens zich druk maken om een paar van die kl*te kartons  :D . Maar als de taart niet voor ons zelf is wil ik gewoon wel zeker weten dat alles in orde is.
Thanks (ik hou van dit forum!)

13

ach, heb ik ook weer eens een goede daad gedaan ;)

Groetjes, Dorothea.

14

Ik heb dat ook een keer gehad bij een webshop. Ook mail gestuurd en de belofte dat ik nieuwe kreeg. Dat heb ik ook gekregen, echter wel weer dezelfde zonder vetvrije laag en rafelig. Dat laatste vind ik dan niet eens erg, maar zonder vetvrije laag is het vrij lastig.
Ik heb het verder maar gelaten...

Heb er overigens wel een gebruikt, maar m'n marsepeinen laag van de onderste taart bleef er helaas wel aan hangen.  :/