Onderwerp: Taartdozen voor boltaartje 12 cm doorsnee
Ik zoek taartdozen voor boltaartjes van 12 cm. Weten jullie waar ik deze goedkoop aan kan schaffen? Ik heb overal al gezocht maar kan het niet vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartdozen voor boltaartje 12 cm doorsnee
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik zoek taartdozen voor boltaartjes van 12 cm. Weten jullie waar ik deze goedkoop aan kan schaffen? Ik heb overal al gezocht maar kan het niet vinden.
je staat hier verkeerd! Je had je berichtje in Vraag en aanbod moeten zetten, ik meld je even!
Hier in de webshop hebben ze de dozen niet?
Graag even sticky's lezen zodat duidelijk voor je wordt waar je je berichten kunt plaatsen.
[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen
Nee, in de webshop kan ik daar geen goede maat van vinden vandaar ook mijn vraag..... Mijn excuus dat ik verkeerd stond....
Deze gebruiken wij voor 12cm boltaartjes hoor:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1925
ik wil graag witte doosjes hebben zodat de kinderen ze zelf kunnen versieren....
via google........... cupcakedozen.nl.................en zo zijn er vast nog meer
Als je er veel nodig hebt dan kun je bij een groothandel in verpakkingsmaterialen kijken. Das vaak wel goedkoper, deels omdat het dan om grote hoeveelheden gaat.
Je hebt het over kindEREN, weet niet hoeveel je er bedoeld.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taartdozen voor boltaartje 12 cm doorsnee