1 Laatst bewerkt door MoJi (18-01-2011 16:52)

Onderwerp: waar inpak folie kopen?

Binnenkort moet ik een 3D sarah taart maken voor iemand alleen die past natuurlijk niet in een taartdoos. Nou zie ik dat veel mensen dat dan op een houten mdf plaat zetten met folie en daar dan weer inpakfolie om heen doet.
Heb hier ook al flink lopen zoeken maar kan niets vinden. :/
Weet iemand waar je inpakfolie kunt halen?

2

Re: waar inpak folie kopen?

Blokker, action, xenos, boekenwinkels etc.  :Y

Hoihoi

Inpakfolie kan je overal krijgen, alleen de prijs zal per winkel iets verschillen en ik vind de helderheid van de folie ook wel verschillend. Oa bij de hema, blokker, kruidvat, marskramer.

Gr. Annemieke

4

de goedkoopste is action en is beter van kwaliteit dan bv die van hema die 3x duurder is :s
dus is zeg action!!
heb gisteren ook weer dehele winkel leeggehaald..hahahah dus ga niet naar kaatsheuvel want daar is het op hahahahaha

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Haha oke, nou donderdag ga ik weer de stad in van alles zoeken wat bruikbaar is.. dus dan maar weer is bij de action kijken.. ik zal er dan wel heel dom overheen hebben gekeken want ben die winkel wel 4 keer achter elkaar doorgegaan haha.
Toch ontzettend bedankt allemaal! :D

6

ik heb vorige keer ook van action mee genomen en moet zeggen is heel goede folie blijft mooi er omheen zitten

7

Het kan bv bij de Xenos evenduur zijn als bij de Action, maar bij de een zit er 3m op de rol en bij de ander 5m, dus even opletten!
Idd haal ik mijn rollen ook altijd bij de Action (62ct voor 5m), hier liggen ze vlakbij de kassa bij het inpakpapier, dat heb je dat ook meteen voor om het plankje ;)

Groetjes, Dorothea.

Is ie ook overal even breed?

Life is what you bake it.

9

Action iig 70cm. rest weet ik niet.

Groetjes, Dorothea.