1

Onderwerp: Ideeën gevraagd bruidstaart met heel veel thema's

Hallo,

Ik heb de opdracht gekregen om een bruidstaart te maken (geweldig)
Maar er waren nogal wat eisen.
De taart bestaat uit 3 lagen 25/20/15
Het bovenste taartje moet met een vuurtoren en thema strand (geen probleem.)
Omdat het een huwelijk betreft met al wat grotere kinderen, willen ze hun interesses ook in de taart verwerkt zien. Die interesses zijn,
Lieveheersbeestjes
engeltjes
black berry
paard
kat
hond
make-up
scooter
hartjes
Wie heeft een idee hoe ik dit op kan lossen, ik ben niet goed in boetseren, puzzelen of uitprinten is een optie.
Ze willen ook graag dat het een geheel wordt.

Wie heeft voor mij ideen, of hoe ik dit gaat oplossen.

Alvast bedankt voor het mee denken en tips

Groetjes Yvonne

2

Re: Ideeën gevraagd bruidstaart met heel veel thema's

Sjee, dat zijn behoorlijk wat interesses!!! Kun je niet overleggen dat ze er een aantal reduceren en dat je tot 1 thema kan komen. Wil wel met je meedenken, maar zou niet weten waar ik moet beginnen!!!

3

ok, ben even aan het brainstormen. Wat je kunt doen, aangezien de taart 3 laags is, een thema aanhouden per laag. Alles wat met dieren te maken heeft op 1 laag (lieveheerstbeestje dat over de taart heen loopt, poes die wellicht te slapen tegen een hond aan, noem maar wat)
De tweede laag alles wat met materie te maken heeft, make-up, black-berry etc. En dan eventueel op het onderbord hartjes verwerken en engeltjes.

4

laat ik nou net weer contact hebben gehad, met de klant. ze kwamen een flesje marasquin brengen, deze smaak willen ze graag in hun taarten, ik heb gelezen hier op het forum dat je dit in gele room of banketbakkers room kunt verwerken (corrigeer me als dit niet zo is)

Ik vertelde de klant met alle plaatjes die ik al uitgeprint had in het klein dat ik bezig was met de  lay-out van de taart.

Maar dat ik er niet echt uitkwam, Toen zij de plaatjes zag had ze gelukkig door dat het niet een geheel zou worden pffffffff

De taart mag nu volledig in een strand thema  (texel) (gelukkig hier kan ik wat mee.)

Toch willen ze de kinderen ook in de taart laten terug komen, ik denk aan hun namen in het zand geschreven (basterdsuiker) hebben jullie nog wat ideeën het zijn 4 meiden van 13 tot 20 jaar

Bedankt dat jullie meedenken,

(wat moest ik zonder het forum :think:  :/

5

Godzijdank, 1 thema :)  :)  :)

Wat je bv kunt doen is strandbordjes maken met hun namen erop, dan kun je bv een houtrelief nemen en met icing hun namen schrijven en de bordjes in het zand prikken. Of flesjes die je dan laat aanspoelen en op het etiket hun namen, strandboeien. En nu ben ik even door m'n inspiratie heen :)  :)

6

Ik zag hier laatst een taart voorbij komen waarop de kinderen geboetseerd waren...is dat een idee?

7

ik vind de strandbordjes een supergoed idee..ik zeg doen!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

8

4 paar slippertjes in het zand  :Y

En de ideetjes van Siep zijn ook gaaf!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9 Laatst bewerkt door Inge Simdorn (03-02-2011 09:14)

Heey Ivonne,

Wat een opdracht! Ik wil je succes wensen ermee!
Heb evt de schelpenmold van de Marskramer, als je die wilt lenen
hoor ik je wel.

groetjes je dorpsgenoot

10

Inge Simdorn schreef:

Heey Ivonne,

Wat een opdracht! Ik wil je succes wensen ermee!
Heb evt de schelpenmold van de Marskramer, als je die wilt lenen
hoor ik je wel.

groetjes je dorpsgenoot

He wat leuk een dorps genoot misschien kunnen we een keer freubelen.

Allemaal heel  hartelijk bedankt voor  het meedenken en de tips.
Ben in ieder geval een eind op weg met jullie tips.
Nogmaals dank

Groetjes Yvonne