26

Re: Wie dit toch ooit verzonnen heeft..

WEER fantastisch!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

27

Wat zullen de mensen toch blij zijn met jou: je maakt er elke keer weer zo'n prachtstuk van !

Groet, Jolanda

28

het ziet er echt prachtig uit!

29

WAUW!!! :thumb:  Mooi geboetseerd. De kleurencombi vind ik ook mooi..

30

Originele en prachtige taart heb je ervan gemaakt! Volgende maand staat er bij mij ook een Ben10-taart op de agenda en ik zie nu al op tegen het boetseren van het Ben(10)-figuurtje, maar jij hebt het prima geboetseerd!

Mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt voor dat mooie limoengroen van de taart?

31

leonietje schreef:
Passie schreef:

Oooooh, wat goed! Ik hoop dat ik 'm van je mag opslaan.... :o
Mijn zoontje wordt eind deze maand 6 en hij is helemaal gek van Ben 10.

3x raden wat voor taart hij wil..... Ik was me al suf aan het piekeren hoe ik dat zou aanpakken. Ik heb gelukkig allemaal voorbeelden van die vreselijke monsters hier.

Echt petje af!

Tuurlijk mag je 'em opslaan :Y  Ik ben benieuwd wat je ervan maakt, ik vond het best lastig om er iets leuks van te maken.

Succes!!

Ik denk dat ie erg veel op die van jou gaat lijken, ik vind 'm namelijk super. Heel goed bedacht om die Omnitrix (horloge) erom heen te doen  :thumb: Ik zal je dan in ieder geval een eervolle vermelding geven  :Y

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

32

Wauw heel mooi taartje!

33

Super gemaakt zeg!!!

34

Wauw wat een coole jongens taart ;)!
Ik ken Ben 10 ook niet, maar natuurlijk wel even gegoogled, maar je hebt het thema perfect te pakken hoor! Mag ik 'm opslaan?

Groetjes, José

35

Erg mooie details!
Mijn zoon mag deze taart niet zien!!!
Ik kan namelijk lang niet zo goed boetseren!

Bij elke gelegenheid past een taartje!

36

Goed gelukt zeg! Erg mooi!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

37

Oh geweldig die laat ik niet zien thuis of ik kan ook aan de slag en hier kan ik niet tegenop hoor!

38

Jeetje schreef:

Originele en prachtige taart heb je ervan gemaakt! Volgende maand staat er bij mij ook een Ben10-taart op de agenda en ik zie nu al op tegen het boetseren van het Ben(10)-figuurtje, maar jij hebt het prima geboetseerd!

Mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt voor dat mooie limoengroen van de taart?

Ik heb marsepein gekleurd met Lemon yellow van Wilton en een heel klein beetje Kelly green.

39

Lonestar schreef:

Wauw wat een coole jongens taart ;)!
Ik ken Ben 10 ook niet, maar natuurlijk wel even gegoogled, maar je hebt het thema perfect te pakken hoor! Mag ik 'm opslaan?

Groetjes, José

Natuurlijk José :Y  :Y