1

Onderwerp: opening praxis apeldoorn

Morgen opent praxis apeldoorn een nieuwe zaak,ik mocht ook voor hun de openingstaart maken,hij moest ongeveer net zo worden als die van onze praxis,compleet met verfblik ,kwast en trapje

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/praxisapeldoorn-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: opening praxis apeldoorn

Hij is leuk geworden! Ik vind de kwast erg goed gemaakt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Geniaal :lol: ! Dat verf blik vind ik echt super! :thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

4

Mooi hoor en dat blik is inderdaad goed gedaan!

5

Leuk dat je dat voor hen mocht maken, hij ziet er goed uit!

Groetjes, Dorothea.

6

Knap gedaan. Maar.... heeft Histor tegenwoordig geen vierkante verfbussen? (gemeen, he)

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

Icehorse schreef:

Knap gedaan. Maar.... heeft Histor tegenwoordig geen vierkante verfbussen? (gemeen, he)

yep dat klopt ;)

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

8

Wat leuk! Tof dat je een taart voor de Praxis mocht maken!

9

cathleen schreef:

Wat leuk! Tof dat je een taart voor de Praxis mocht maken!

ik werk bij de praxis ;) en apeldoorn heeft dezelfde baas als ede,dus kat int bakkie he :Y

ga zo even naar de nieuwe praxis (om verf tehalen voor mijn dochtertje haar kamertje)zou ik een stukje taart krijgen :lol:  :lol:

11

Assie de Graaf schreef:

ga zo even naar de nieuwe praxis (om verf tehalen voor mijn dochtertje haar kamertje)zou ik een stukje taart krijgen :lol:  :lol:

misschien als je het lief vraagt ;)
ben bang dat hij in de kantine staat,doe ze maar de groetjes van karla van praxis ede,van de taart :thumb:

12

leuk zeg... vooral die kwast.. ERG gaaf gemaakt..

heb je ook een foto van die andere taart?

Yummie

13

fairylaughs schreef:

leuk zeg... vooral die kwast.. ERG gaaf gemaakt..

heb je ook een foto van die andere taart?

ja,ik zal ze naast elkaar zetten

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/praxisapeldoorn-border.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/1286567768NHV1_5352b-1.jpg

14

Leuk hoor! Moest je hem zelf brengen of kwamen ze hem halen?

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

15 Laatst bewerkt door karla (02-02-2011 19:30)

ze kwamen hem halen,vanochtend om 6:45 :lol: