1 Laatst bewerkt door jantien (02-02-2011 13:51)

Onderwerp: beginnersvraagje!

hallo,

Ik ben een taart aan het maken voor mijn dochter, omdat zij last heeft van voedselallergieen kan ik niet zomaar een taart kopen bij de bakker en ben ik de uitdaging aangegaan om zelf een mooie taart te maken.
Maar hoelanger ik nu bezig ben met denken hoe leuker ik het ga vinden.vooral door deze site!!
Nu heb ik een paar vraagjes in de hoop dat iemand van jullie die mij kan beantwoorden.
- Ik heb fondant gemaakt van marshmallows en ik wil ook figuurtjes eropmaken , kan ik dat gewoon eropplakken zonder plakmiddeltje?
-heeft er iemand verder een leuk idee om te decoreren en zo simpel mogelijk want ik doe dit voor de eerste keer ben wil natuurlijk graag dat t lukt!

groetjes jantien

2

Re: beginnersvraagje!

wat voor figuurtjes zijn het, suiker of fondant of..?

en wat voor soort taart wil je maken? Heb je uitstekertjes?

groetjes, Diana

3

ik wil dezelfde fondant gebruiken en die een andere kleur geven , de fondant is roze geworden doordat de marshmellows roze en wit  waren .  nu heb ik paarse kleurstof in huis en ik dacht misschien kan ik dan paarse bloemen erop maken.
Ik heb op deze site foto's bekeken maar het ziet er allemaal zo moeilijk uit ! haha

4

dan kun je ze erop plakken met een beetje water :Y

het is niet moeilijk, je moet gewoon even weten hoe het moet :thumb: Gewoon uitproberen ;)

paarse bloemtjes klinken leuk :thumb:

groetjes, Diana

5

dat had ik ff nodig !
dankjewel !