Je site ziet er leuk en overzichtelijk uit. Ik woon ook al jaren in het buitenland maar ik heb toch een paar opmerkingen.
Bruids Taarten is 1 woord - Bruidstaarten
(Deze computer heeft geen Nederlands keyboard dus kan ik 'een'[1] niet juist typen.)
Hoofdletters worden in het algemeen alleen aan het begin van een zin en bij namen gebruikt, d.w.z. dat in de volgende zin:
"Bent u op zoek naar een Persoonlijke,Orginele,Mooie maar vooral ook Lekkere taart dan bent u bij PersonalTouch Cakes aan het juiste adres."
- de hoofdletters P, O, M en L kleine letters moeten worden.
- hetzelfde geldt voor:
"Cupcakes,Cookies en Chocolade behoren......"
- er altijd een spatie komt na een komma.
De zin:
"Mijn naam is Conny de Corral en ben eind 2008 begonnen als hobby met het maken van Taarten. "
Zou b.v. zo kunnen luiden:
Mijn naam is Conny de Corral, einde 2008 begon ik, als hobby, taarten te maken en decoreren...
(dit is overigens een goed voorbeeld van het gebruik van kommas. Als je de woorden 'als hobby' eruit haalt heb je toch een goed lopende zin.)
Verder nog wat algemene schrijftipjes. Probeer je zinnen korter te maken. Maak van 1 lange zin een paar kortere zinnen. Lees alle text nog eens door en haal er overbodige woorden uit. Daarmee bedoel ik, kijk hoe je hetzelfde met minder woorden kan zeggen . Mensen hebben weinig geduld voor lange zinnen.
Andere leden hebben ook al correcties gemaakt, zo kom je een heel stuk vooruit.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.