1

Onderwerp: Taart en decoratie in Geldermalsen?

Ik ben op zoek naar een grote winkel in taartspullen zodat ik daar morgen lekker kan gaan neuzen en mijn basisspulletjes kan aanschaffen. Mijn oog is gevallen op een winkel in Geldermalsen? Ze hebben ook een webwinkel met heel veel spulletjes  :9
Heeft iemand ervaring met de winkel zelf en is het de moeite waard om daar naar toe te rijden. Het is een klein half uurtje rijden voor mij.

2

Re: Taart en decoratie in Geldermalsen?

de winkel in Ridderkerk is echt super van hun.
ik rijd daar ook een half uurtje voor.
wanneer de winkel in Geldermalsen ook zo is, dan is het het rijden wel waard.

je kunt de spullen dan ook even van dichtbij zien.

Ja hoor, daar kun je je prima uitleven!

4

Hebben ze in de winkel dan ook zoveel als in de webwinkel? Als je alleen al de vormpjes voor de cupcakes bekijkt....
Dus dat half uurtje in de auto is zeker de moeite waard?

ik denk wel dat ze in de webshop meer hebben als in de winkel, maar het voordeel van een winkel vind ik dat je echt ziet en evt voelt wat je koopt en je kunt ook advies vragen..
ik vind het zeker de moeite!
veel plezier!

6

Ok dan ga ik het erop wagen morgenochtend!! Een leuke  besteding van mijn vrije dag!!

7

Ik rij er een klein half uurje voor en het is zeker de moeite waard. Veel spullen en prima uitleg.
Have fun.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

8

ja is super daar!
wel een min punt.... als ik daar van daan kom is me beurs altijd leeg  :lol:

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

9

Ben er 1 keer geweest, ik wilde 1 ding hebben, en kwam met meerdere en andere dingen weer thuis!
Leuk winkeltje niet te vol, maar hebben wel veel verschillende artikelen. Absoluut de moeite waard!

Succes!

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

10

Van sommige dingen hebben ze meer in de winkel. Ik neem altijd mini cupcake vormpjes mee omdat ze die niet allemaal in de webshop hebben.

11

Inmiddels ben ik terug met een volle tas  :) . Wat 'n leuke winkel zeg!
Ze heeft ook een heleboel verteld en ze neemt echt de tijd voor je.  En inderdaad die mini vormpjes in allerlei kleuren om van de grote nog maar te zwijgen. Echt de moeite waard....
De volgende bestelling zal wel via de webwinkel gaan maar het is leuk om alles in het echt te zien. Je weet dan 'n beetje de grote van alles.

En nu ga ik aan de slag!

12

He wat leuk ik ben ook vanmorgen geweest was er rond 10uur en weer weg om half 11 met een tas vol.
Je kan ook via de webshop bestellen en daarna ophalen in geldermalsen heb ik ook al een keer gedaan.

13

Deze winkel zit ook in Ridderkerk.  Ik ga eens dezere dagen bezoek brengen in Ridderkerk.

Dat is voor mij dichterbij...maar zo te lezen is moeite waard om autorijden ervoor....Ik durf niet zo goed via website bestellen...Ben maar beginnertje...Heel lang op CC uitgeleeft en wil nu groter dan CC gaan doen  :Y

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

14

Wat grappig....ik was er denk ik net na half 11. Toen ik binnenkwam was er nog een jonge moeder met 2 kids. Heb jij die dan ook nog gezien of was jij dat?

15

Nee dat was ik niet mijn kindjes zitten al op school Kevin is bijna 7 en Kaylee is 4, heb haar wel gezien zij kwam binnen en ik ging weg.
Jammer heb je dan net gemist.

Gisteren nog geweest :D Kom daar bijna altijd en als ik niet langs kan gaan is de online shop er nog dus vermaak mij er prima en altijd een goede service :D