Onderwerp: even voorstellen
Bij deze wil ik me even voorstellen.
Mijn naam is Gerdy en ik ben de levenspartner van Willian en ik heb 4 dochters. De eerste 2 uit mijn huwelijk en de laatste 2 uit mijn huidige relatie.
Ik begeef me graag in de keuken en houd van koken en bakken. Via een ander forum kwam ik op deze site terecht en heb mijn ogen uitgekeken. Jeetje, wat maken jullie mooie taarten !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben op dit moment bezig om een aantal vriendinnen te porren om met me mee te gaan op een workshop taart decoreren (wel zo gezellig om met een aantal bekenden te gaan) en als het goed bevalt, dan weet ik dus wie in het vervolg hier voor de verjaardagstaarten zorgt
Heb ook al in de webshop rond gekeken en dan loopt het water me uit de mond en hoor ik het geld in mijn knip schreeuwen gaat helemaal goed komen dus
En ik gooi er gelijk ook even een vraagje in, waar ik met alles wat ik tot nu toe gelezen heb, waar ik niet uit kom:
Waarom zou je marsepein gebruiken of waarom juist fondant? Wat zijn de voor - en nadelen? Of is er een linkje waar het uitgebreidt staat beschreven?
Ik weet niet of ik heel erg actief ga zijn met schrijven hier, maar zeker met lezen. Of de Workshop moet vreselijk tegenvallen en decoreer ik nooit meer een taart (maar dat zie ik niet gebeuren, jullie wel?)