1

Onderwerp: help voor print K3

Hallo,

Ik heb een verzoek gekregen om een k3 taart te maken met daarop een foto.

Ik heb geen foodprinter en probeer deze opdrachten altijd buiten de deur te houden....Maar voor deze keer (leuke klant) heb ik besloten het toch te proberen.

Maarrrr wie wil mij helpen met info! Hoe krijg ik een k3 foto op het juiste formaat en geschikt om te printen??

Mijn kennis gaat niet verder dan google afbeeldingen, vandaar!

Ben benieuwd!

Groetjes Sabine
www.dikketaart.nl

2

Re: help voor print K3

Gewoon een afbeelding uitzoeken op google (liefst iets grotere afbeelding...kun je instellen bij geavanceerde zoekopties)

Deze afbeelding mailen naar iemand waar je de prints wilt bestellen en zeggen hoe groot de print moet worden....meer niet  ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3 Laatst bewerkt door Jose1972 (01-02-2011 14:02)

devrijetaart schreef:

Hallo,

Ik heb een verzoek gekregen om een k3 taart te maken met daarop een foto.

Ik heb geen foodprinter en probeer deze opdrachten altijd buiten de deur te houden....Maar voor deze keer (leuke klant) heb ik besloten het toch te proberen.

Maarrrr wie wil mij helpen met info! Hoe krijg ik een k3 foto op het juiste formaat en geschikt om te printen??

Mijn kennis gaat niet verder dan google afbeeldingen, vandaar!

Ben benieuwd!

Ik heb een printer en wil het voor je doen, ik doe t regelmatig voor anderen.

Ik heb ouwel, choco en frosty sheets.

Via de post is geen probleem, vorige week nog 2 naar Groningen gestuurd en die waren naar volle tevredenheid aangekomen!

Mail me even als je info/interesse hebt?

Groetjes Jose

vragen over hoe je een plaatje in het juiste formaat krijgt, heeft niet heeeuuul veel te maken met maken voor anderen,

[move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs