1

Onderwerp: after eightvulling in combi met sinaasappel?

Hallo bakmeiden,

Heeft iemand van jullie wel eens aftereightvulling in combi met iets van sinaasappel gebruikt. Het lijkt mij namelijk best wel heel lekker.
Ik zat zelf te denken aan de sinaasappelcreme vanhet forum.

Misschien heeft iemand nog andere suggesties.
Alvast bedankt voor jullie reacties  :P

2

Re: after eightvulling in combi met sinaasappel?

Nee, mij trekt mintsmaak met sinaasappelsmaak eerlijk gezegd niet zo, gewoon chocolade met sinaasappel daarentegen weer wel.
Wellicht gewoon proberen? Mijn smaak hoeft de jouwe niet te zijn :)

Groetjes Melanie

3

Het lijkt mij ook niet zo... Je hebt al 2 smaken, mint en chocolade, om er dan nog sinaasappel bij te doen lijkt me wat teveel. Maar misschien moet je het gewoon even uitproberen en is het wel erg lekker!

4

pepermunt en sinaasappel zijn best vies bij elkaar. (Neem maar eens een slok jus d'orange met een pepermuntje in je mond of als je net je tanden hebt gepoetst.)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Of jus d'orange drinken als je net je tanden gepoetst hebt, zelfde effect denk ik  :D

Groetjes Melanie

6

Sorry.....lijkt mij ook niet lekker. Nou lijkt mij de After Eight-vulling sowieso niet lekker in een taart.....

7

Ik heb een keertje aftereightvulling in een chocoladebiscuit gecombineerd met bramengelei. Was errug lekker  :9

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

mmmmm, :/
Misschien toch maar iets anders proberen.
Inderdaad jus o'range met tandpasta lijkt mij nou niet echt heel lekker. Bedankt voor jullie reacties, ik ga even verder neuzen op het forum, misschien loop ik wel tegen een godddelijke combi aan.

Gr.patricia

9

Gewone chocola met sinaasappel gaat wel.

Ik vind persoonlijk after eight vulling heerlijk....gecombineerd met....nog meer after eight vulling!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl