1

Onderwerp: Inspiratie gevraagd! Veel boetseersels op kleine taart!

Normaal weet ik wel meteen hoe een taart ongeveer gaat uitzien.. maar deze wil niet ;)

T zijn veel wensen voor de hoeveelheid taart, dat weet ik zelf ook wel .. maar deze is voor vrienden van ons en dat zijn ook hele goede vaste klanten (bestellen er minstens 10 per jaar) dus dit moet gewoon een leukerd worden..

Het moet taart worden voor ongeveer 18 pers. (mag ietsjes meer worden), enkel of stapel maakt niet uit, vorm ook niet.

Maar er moeten wel 5 boetseersels op.
* Mario
* yoshi
* bowser
* donkey kong
* sonic

Hoe zouden jullie deze maken?

2

Re: Inspiratie gevraagd! Veel boetseersels op kleine taart!

wow, dat is veel zeg op een klein taartje en dan ook nog boetseren! Moet dat perse of mag je ook puzzelen/icingplaatjes?

ik zou denk ik gaan stapelen zodat je plek hebt voor de figuurtjes
*ben even aan het brainstormen*

-3d computer/nintendo ds vorm met daarom heen de figuurtjes of als icing/puzzelplaatjes op het scherm?

groetjes, Diana

3

Nee t worden sowieso boetseerels.. (zijn ook al bijna klaar ;)

Nintendo had ik ook al bedacht.. maar t gaat bij dit kindje niet om de spelletjes van mario en sonic.. maar hij vind gewoon de figuurtjes gaaf..

Ach het zal wel loslopen als ik bezig ben ;)  Zolang ik maar eens kan bedenken wat t mooiste is qua formaat taart..

4

en als je u eens een lange cake vorm neemt en in trapjes snijd zoals d e bovenkant van een kasteel ofzo en dan om de beurte op een tapje laat staan zitten en leunen,,,,,,,???

5

Ik zag deze op Cake Central..............http://media.cakecentral.com/gallery/212053/normal_1276913675.JPG

Misschien dat je daar iets mee kan? Heb er ook ergens een gezien met de figuurtjes in een doosje.....

6

Tnx voor de reactie;s!

T idee begint te komen.. ik heb bowser in een troon geboetseerd dus dat word mooi de topper!
Op de rand van 1 laag komt sonic te zitten (heeft zo'n dunne beentjes dat lukt me niet om die te laten staan!)

Yoshi en mario voor de taart denk ik..

Moet ik alleen donkey kong nog kwijt komen  :lol:

Ga lekker simpel voor 2 lagen.. vierkant met rond erop denk ik.. of zeshoek met rond/vierkant erop..

Alles komt goed!