Onderwerp: Hele dunne rietjes.... waar kan ik die kopen?
Wie kan mijn helpen: ik ben op zoek naar hele dunne rietjes, maar kan die nergens vinden. Wie heeft de gouden Tip???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hele dunne rietjes.... waar kan ik die kopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mijn helpen: ik ben op zoek naar hele dunne rietjes, maar kan die nergens vinden. Wie heeft de gouden Tip???
Oooh daar ben ik zelf ook heeeeel lang naar op zoek geweest, uiteindelijk gevonden bij de Sligro.
Heb hier een mega pak, weet niet hoeveel je nodig hebt, maar kan wel wat op sturen als je wil ??
Oooh daar ben ik zelf ook heeeeel lang naar op zoek geweest, uiteindelijk gevonden bij de Sligro.
Heb hier een mega pak, weet niet hoeveel je nodig hebt, maar kan wel wat op sturen als je wil ??
Oh, ik zou je erg dankbaar zijn. Hoeveel wil je er kwijt? Ik vind een klein voorraadje ook wel prettig :-). Je kan mij ook mailen dan kan ik ook geld overmaken. Nathalie@smp-studio.nl
Heb je gemaild.
Echt waar? Ik heb me ook suf gezocht en nog steeds kijk ik of ze ergens (verloren) liggen. Heb zelf geen pasje maar misschien via het werk van mijn man.
Maanden geleden heb ik ook eens deze vraag gesteld op het forum, en toen bleek dat er veel ook aan het zoeken waren
Esther wil jou ook nog wel wat sturen, maar daarna niet meer anders hou ik zelf niets meer over !!
Esther wil jou ook nog wel wat sturen, maar daarna niet meer anders hou ik zelf niets meer over !!
Heb meteen mijn man gebeld om te vragen of ze zo'n pak mee wilden nemen. Man gaat het vragen . Maar ik ben je al heel dankbaar dat je hebt gezegd dat ze bij de Sligro liggen
. Nu maar hopen dat ze daar ook liggen.....
en anders hoor ik het wel !!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hele dunne rietjes.... waar kan ik die kopen?