Re: De taart die Karen Anne heet... en een saai kussen

Ik vind het een super prestatie dat je ondanks het verlies van je tante en ziek zijn nog zulke taarten kunt maken.
Volgens mij werk jij dan echt op automatische stand (is als compliment bedoeld). Ga nu lekker rusten!!

Groetjes van Nicole!!

27

Suikertaartjes-Suuz schreef:
eilathan schreef:

Wederom twee prachtige taarten! En net zoals mollie al zegt, als jouw naam er staat dan moet ik ook altijd kijken. Wat ben jij een inspiratiebron voor veel mensen :Y Echt super!

Alle eer naar Karen in dit geval :)

Oke, ook een boel eer naar Karen, maar het is niet minder gemeend!

28

Onder de omstandigheden weer prachtwerken gemaakt :Y  :thumb:

Sterkte met alles...

X M-j

29

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik ga mijn best doen... de ellende is alleen dat alles gewoon door blijft gaan. Ik lig nu alweer achter met mijn mails en alle andere dingen die ik "nog even"moet regelen...
Nou ja, komt wel goed :)

Wanneer jij onderuit gaat, raak je nog veel verder van huis.
Het is echt belangrijk even prioriteiten te stellen, en daarbij jezelf en jouw rust op de eerste plaats te zetten.
Daarna kun je langzaam wanneer je het gevoel hebt dat het kan, en stapje erbij nemen, net zo lang tot je weer op je 'eigen' niveau zit.
Soms duurt dat een paar weken, soms een half jaar, maar het is beter even een stapje terug te nemen, en straks weer op volle sterkte te zijn, dan dat je dadelijk helemaal geen energie meer in je hebt.

Heeel veel sterkte, maar vooral rust en een dikke knuffel toegewenst!

Groetjes Daniëlle

Bedankt voor alle complimenten en wensen!
En Danyella, bedankt voor je wijze raad. Ik heb het af en toe wel even nodig om van een ander te horen dat ik even rustig aan mág doen. Dank je wel!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

31

(Wederom) prachtig, heel stijlvol!

Groet, Jolanda

32

Nou muts, een saai kussen  :x

Prachtig, allebei!

Sterkte :|

33

ze zijn beiden weer netjes (zoals altijd) uitgevoerd :Y  de karen anne heeft mijn voorkeur, leuk ook zo die rand om de bloemen naar voren te laten komen en dan de bloemen in de holling daarvan te verwerken!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

34

Wow, zulke omstandigheden en dan zulke taarten maken. Petje af zeg!! Ze zijn echt supermooi.

(Volgens mij kun jij nog met je ogen dicht mooie taarten maken :) )

ze zijn allebei echt prachtig hoor

cake my day

36

Wow wat prachtig! Heel chique en strak!

Je mag inderdaad trots zijn dat je dit hebt gemaakt met zoveel aan je hoofd.. Sterkte..

37

Allereerst gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met het verlies van je tante. Ondanks de emoties en ook nog ziek zijn heb je weer een stel kunstwerkjes afgeleverd. Weliswaar iets minder uitbundig dan we van je gewend zijn, maar daarom nog niet minder mooi. Ik doe het je zowieso niet na.

En nu rustig aan doen, hè!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"