Onderwerp: poezenkadootje, autowiel en resultaat icing workshop
De poes op het kado is zooo leuk om te maken, er zitten zoveel leuke techniekjes in (icing spuiten, strik maken, klein bolletje snijden/bekleden en boetseren)
Volgens mij heb ik een dergelijke taart nog niet op het forum voorbij zien komen (nu heb ik natuurlijk lang niet alle taarten gezien
)
Ik zit er wel aan te denken om deze als workshop te gaan geven, prima te doen in een avond! en de poes is natuurlijk ook makkelijk met andere kleuren te maken...

Verder had ik nog een wiel gemaakt, het hoefde maar een simpele taart te worden met het logo van een Daewoo, de jongen kreeg een slipcursus kado) toch nog wat kleine details toegevoegd, anders was het wel een beetje een kaal taartje:D

en vorige week bij Marije in Deventer nog de workshop van 2 avonden gedaan met als voornaamste reden het stencillen te leren.
Het is niet echt mijn stijl taart geworden, ging ook meer om het oefenen op een echte taart...(hij was trouwens wel in rap tempo verslonden, vooral die icingrandjes verdwenen snel in drie kleine mondjes haha)

icing smiles

.