1

Onderwerp: taart met een tractor

voor peter die zeker weet dat hij later boer gaat worden. een tractor een echte fendt; groen met rode wielen.
die tractor was toch een soort van blokkade, ik bleef het boetseren van die tractor maar uitstellen en omdat mijn dochter toch ook naar het feestje ging dacht ik dat het wel heel handig zou zijn als ik het kadootje er bovenop zou zetten, handig, snel, leuk maar toch niet het gevoel.. nou de boer en zijn labrador dan wel zelf geboetseerd. ik was niet helemaal tevreden over de taart maar peter zelf vond hem super!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H84TDWTX.jpg

tips en trucs welkom evenals ongezouten commentaar

liefs marieke

2

Re: taart met een tractor

Ik vind hem erg leuk. Mooi gemaakt!

3

mooi gemaakt hoor. goed strak ook

Jeremy 29 april 2007 & Joshua 24 oktober 2008

4 Laatst bewerkt door Carien (31-01-2011 21:57)

ik keek eerst naar de foto en daarna naar de tekst  ...  :think: dat kan toch niet ...... :nooo ....effe lezen....en gelukkig :D de trekker is niet geboetseerd! ;)
De boer en z'n hond zijn hartstikke leuk en de letters en de hooibalen ook; kan me voorstellen dat Peter blij was :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Super leuke deze taart......en wat is hij lekker strak bekleed zeg :thumb:

6

Superleuk!

Wil ook een keer een taart maken met trekker(geen fendt hoor, is mijn man geen fan van) voor mijn man( is boer)

Groetjes Jeannet

7

Super!

Carien schreef:

ik keek eerst naar de foto en daarna naar de tekst  ...  :think: dat kan toch niet ...... :nooo ....effe lezen....en gelukkig :D de trekker is niet geboetseerd! ;)
De boer en z'n hond zijn hartstikke leuk en de letters en de hooibalen ook; kan me voorstellen dat Peter blij was :Y

:D  :D  :D

liefs marieke