26

Re: Hoe tem je een draak

Ilonas schreef:

Geen flauw idee wat voor film dat is, maar de taart is geweldig.

wat vervelend van je rug, hoop dat het snel beter gaat

Het is een film van dreamworks en gaat over een stel vikingkinderen die op zoek gaan naar het nest van de draken die hun dorp al jaren teisteren.....Super leuke film, mits je van dit soort films houdt, maar ja ben ook erge fan van Disney.

27

Wauw echt waanzinnig mooi! Erg mooi geboetseerd, heel herkenbaar !!

Kritisch puntje, in dat deel van de film mist hij een deel van zijn staart flap achter. ;)

- Groetjes Nama -

28

Nama schreef:

Wauw echt waanzinnig mooi! Erg mooi geboetseerd, heel herkenbaar !!

Kritisch puntje, in dat deel van de film mist hij een deel van zijn staart flap achter. ;)

klopt! Vond hem zo mooier!

29

Ik vind em super... was ie moeilijk..??

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

30

Leuk :thumb:

31

Super mooi!

32

MirKool schreef:

Ik vind em super... was ie moeilijk..??

Gr, Miriam

Ik had in 1e instantie niet de puf om hem te boetseren, maar die kleurplaten waren nou ook niet je van het, uiteindelijk maar voor gaan zitten en had hem zo af, de details etc doen het hem...heb wel zijn buik ondersteund hoor, want de poten alleen kunnen hem niet dragen..maar daar zie je dus helemaal niks van...

33

Ontzettend gaaf gemaakt :thumb: ..heb laatst met mijn kinderen de film gezien....leuk!!!!

34

Helemaal geweldig!!!!

Ze lijken sprekend, echt knapgemaakt! :thumb:

35

supergaaf.

prachtige tandloos
en een prachtige hikkie

mijn dochter zei al ..mama die zijn zo uit de film gestapt.

36

sanria schreef:

supergaaf.

prachtige tandloos
en een prachtige hikkie

mijn dochter zei al ..mama die zijn zo uit de film gestapt.

Wauw, dat is wel echt een heel gaaf compliment, ik laat ook altijd mijn oudtste meekijken, zodra hij ze herkend weet ik dat ik goed zit! Hij had wel gezegd dat Hicky meer bij tandloos moets zitten want ze waren vriendjes, heb daar dus maar een draai aangegeven.

37

erg goed gelukt. Ik vond hem toen ik op zoek was naar een taart voor mijn zoontje van 4. Helemaal verslaafd aan die film.

38

Hele leuke taart!  :thumb:  Het schild vind ik ook heel erg leuk, zo aan de zijkant  :Y . De film is trouwens ook heel erg leuk...

39

Wat een gave taart zeg!!

Groetjes Claudia.