1

Onderwerp: ouders 35 jaar getrouwd, ik ben trots!!

Hallo allemaal,

Hierbij weer eens een taartje van mij! In december waren mijn ouders 35 jaar getrouwd en daarom gingen we in november een weekend weg met het gezin. Als verrassing heb ik toen een stapeltaart gemaakt! Waarom kikkers als bruidspaar zul je misschien denken, haha zomaar, omdat ik dat kikkertje leuk vind om te maken en ik een echt poppetje nog niet zie zitten, geloof niet dat dat me gaat lukken...

De foto's zijn na een autoreis van Nijmegen naar Bruinisse waarbij we een lange tussenstop hadden in Vlissingen (om naar het Arsenaal te gaan) Hij is een klein beetje ingezakt en het cijfer 5 is gebroken.. Maar dat mocht de pret niet drukken!

Grappig detail, mijn neefje van 1,5 kreeg een kikker te pakken en hapte zo het hoofd eraf, hahaha er liep een groen spoor langs zijn kinnetje!!

Daar komt ie dan! Tips en feedback zijn welkom!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QGIOQAPV-D.jpg

De en gevuld met speculoosbotercreme en fruitvlaaivulling en de andere met dulche de leche met tropische fruitvlaaivulling.
Owja en ik heb het marsepein zelf roodgekleurd! Daar was ik stiekem best trots op, met fondant lukte dat nooit en moest ik rood altijd kopen!

Groetjes Bregje

2

Re: ouders 35 jaar getrouwd, ik ben trots!!

Ik vind 'm leuk!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

3

Ik vind 'm heel mooi  :Y En de kikkers vind ik eigenlijk wel heel erg leuk  :lol:

4

dank je wel voor de reacties!!

5

Heel leuk geworden!

X Bloeme

6

wat een leuk taartje :thumb:

En inderdaad zeer mooi rood geworden je fondant :Y

7

Bregje schreef:

Owja en ik heb het marsepein zelf roodgekleurd! Daar was ik stiekem best trots op, met fondant lukte dat nooit en moest ik rood altijd kopen!

Groetjes Bregje

love-to-bake schreef:

En inderdaad zeer mooi rood geworden je fondant

Volgens mij was het marsepein..... ;)