1

Onderwerp: cupcake wrappers laten drukken, waar?

Hi!

Wie weet waar ik evt. 300 tot 600 cupcake wrappers kan laten bedrukken? Ik heb een grote opdracht gekregen voor een nieuw te starten bedrijf. Ze willen zichzelf introduceren op een beurs. Als give-away willen ze cupcakes uitdelen met een losse wrapper. De wrapper met logo en gegevens kan dan mee naar huis genomen worden terwijl de cupcake tijdens de beurs kan worden opgegeten.

Wat zouden jullie overigens doen met de prijs? Gemiddeld zit ik op €1,75 p. cc Ik vraag me nu af of ik iets lager moet gaan zitten vanwege de grote afname

Hoor graag jullie gedachten hierover en allereerst natuurlijk de tip waar ik wrappers kan laten bedrukken

Groetjes,

Judy

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: cupcake wrappers laten drukken, waar?

Hi Judy, wat gaaf!
Misschien is dit wat?.....http://www.cupcakewrappers.co.uk/index. … ;page_id=5
Wie weet kunnen zij jou tips geven.
Succes!

3

Ik zou het papier door het bedrijf laten drukken en er zelf wrappers van knippen met een mooie schaar.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

connie11 schreef:

Ik zou het papier door het bedrijf laten drukken en er zelf wrappers van knippen met een mooie schaar.

Mogelijk 600 wrappers zelf knippen???  :s

;)

Groetjes Karine

5

Ik heb ook wel eens gelezen dat mensen ze met de cricut (voor papier) maakten.. misschien een idee?

6

Kun je niet een cricut van iemand lenen? De gewone dan, ik heb hier ooit gelezen dat iemand ze daarmee zelf maakt.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

7

hmmm, dat is ook nog een optie (cricut lenen) ik heb nu een mail gestuurd richting het adres wat Alexandra noemt en zij reageerde erg snel. Daarnaast heb ik nog een wat doosjes gevonden wat ong. €230,00 kost voor 500 stuks. Op zich te doen voor een bedrijf qua promotie denk ik. (Ze lanceren een nieuwe onderneming binnen hun huidige onderneming)

Zelf knippen ga ik niet doen..dan kan ik mijn prijs wel héél hoog gaan insteken want dan moet ik nu ongeveer gaan knippen om eind maart klaar te zijn :D

8

http://www.houseofmarie.nl/over-house-of-marie

Never give up on things that make you smile......

9

Oh House of Marie da's een goeie. Gisteren wel aan gedacht..vervolgens niets mee gedaan, heb ze gelijk een mail gestuurd..bedankt!

10

House of Marie doet niet kleine aantallen... Althans dat is wat ze mij hebben verteld... En een mooie koker met een sticker?!? Is dat niks!?!

11

Judy ik heb zelf een cricut voor papier maar dat is echt niet te doen hoor en zelf knippen ook niet gewoon ergens bestellen en  door berekenen aan de klant het is zakelijk aantrekkelijk en dan kost het ook wat ik vraag 2,25 per gedecoreerde cupcake met fondant marsepein en als het er 300 zijn 10 % korting .

succes !!!

12 Laatst bewerkt door Cindy_K (02-02-2011 17:13)

Leuke opdracht!

De wrapper met logo en gegevens kan dan mee naar huis genomen worden terwijl de cupcake tijdens de beurs kan worden opgegeten.

Het staat natuurlijk wel erg leuk maar ik heb zo maar het gevoel dat die wrappers dan linea recta de prullenbak in verdwijnen...

Maar ik denk dat je bij veel drukkers voor zoiets terecht kunt. Een stansmes kost tegenwoordig ook niet meer de wereld. Ik zou er gewoon eens een paar in jouw regio bellen.

PS. Ik heb een krekeltje voor papier maar om daar zoveel wrappers op uit te snijden, geen doen. Daarbij moet je dan eerst het papier printen en dan op de exact juiste plaats leggen om de snijden.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

13

Ik heb net zitten kijken naar doosjes en die zijn ook niet duur (in verhouding). Denk dat dit een betere optie is..