1

Onderwerp: Ook nieuw hier!!

Ik ben hier beland omdat ik voor een collega een babyshower ga organiseren. We nemen allemaal iets mee en ik neem het op mij om wat voor bij de thee mee te brengen. Mijn dochter gaf het idee van cupcakes aangezien ze laatst bij Harrods in Londen is geweest. De foto die ze daar van gemaakt heeft zegt alles.

Aangezien ik een leuk iets wil maken van de cupcakes ben ik op zoek gegaan naar leuke voorbeelden. Ik ga ook een workshop doen over een paar weken.
Het ziet er overigens allemaal prachtig uit hier! Zover ben ik nog lang niet maar ik denk wel dat ik een leuke hobby ontdekt heb!

Je zult me nog wel vaker tegenkomen op jullie forum met waarschijnlijk vrij domme vragen.....

Re: Ook nieuw hier!!

Hoi Antwannette, welkom!!

Er zijn hier inderdaad genoeg leuke voorbeelden en tips te vinden dus daar moet je zeker mee uit de voeten komen!

Vragen kun je altijd stellen (probeer wel eerst je antwoord te vinden d.m.v. de zoekfunctie hier op het forum) er zijn altijd genoeg mede-bakkers die je willen helpen.  :Y

Veel plezier!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com