Re: the Gathering of the Fabulous Five......
want zit me echt af te vragen wat nou die 'manderijnen' zijn......
Zal ik het verklappen
?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » the Gathering of the Fabulous Five......
want zit me echt af te vragen wat nou die 'manderijnen' zijn......
Zal ik het verklappen
?
smarianne schreef:want zit me echt af te vragen wat nou die 'manderijnen' zijn......
![]()
Zal ik het verklappen
?
ach welja
ze waren toch niet te eten 
He fab vriendinnetjes, de taart is niet naar erasmus gegaan maar naar Wegener. Ze zitten hier nog met blauwe mondjes te smikkelen en de ene oh na de andere ach vliegen om mijn oren. Zelfs de ornamentjes worden opgesnoept.
Vervoeren ging trouwens ook perfect.
Wat leuk, dat je 'm ongeschonden hebt kunnen vervoeren
. En inderdaad leuk, dat je zelf alle reacties hoort! Nu zul je ze nooit meer horen klagen, dat ze nooit iets van taart zien op het werk
Zelfs de ornamenten opsnoepen
,dan ziet het er wel heel aantrekkelijk uit 
wauw, wat een prachtstuk!
Ik ben natuurlijk wel benieuwd wie wie is op de foto's (kwebbeltje herken ik wel van haar avatar, maar de rest...)
Ik ben natuurlijk wel benieuwd wie wie is op de foto's (kwebbeltje herken ik wel van haar avatar, maar de rest...)
Van links naar rechts:
Brenda (Kwebbeltje)
Karen (mamakaat)
Jolanda (Jol321)
Caroline (Sweet Carolyn)
Monika (crunchie)

. zouden ze hem niet toestaan als mijn neus nog blauw was???....

tine83 schreef:Ik ben natuurlijk wel benieuwd wie wie is op de foto's (kwebbeltje herken ik wel van haar avatar, maar de rest...)
Van links naar rechts:
Brenda (Kwebbeltje)
Karen (mamakaat)
Jolanda (Jol321)
Caroline (Sweet Carolyn)
Monika (crunchie)
Dank je! 
ehm.... had ik al gezegd dat ik niet zo lekker op foto's sta van dichtbij en uitvergroot en zo
moet je die rimpels een zien, lijkt the grand canyon wel 
ehm.... had ik al gezegd dat ik niet zo lekker op foto's sta van dichtbij en uitvergroot en zo
moet je die rimpels een zien, lijkt the grand canyon wel
Ik zie geen grand canyon....wel een mooie blauwe lucht...Ow nee wacht!! Het is je neus!

super taart.
hij is erg mooi 
Wat een super taart!
Wauw wat een prachtige stapel!!! En die kleuren, super

smarianne schreef:want zit me echt af te vragen wat nou die 'manderijnen' zijn......
![]()
Zal ik het verklappen
?
kom maar op met die info.................anders kan ik dr van8 niet eens van slapen!
Kwebbel...als de kleur wit was geweest had ik me zorgen gemaakt maar het is maar een beetje blauw. En mooi blauw is niet lelijk 
ik laat het aan Jo over, zij heeft ze tenslotte verzorgd 
oh ,wat onzettend gaaf. heerlijk om zo gezellig samen te kunnen freubelen. Ik was ook aan het freubelen, maar dan met behang
ff iets anders. zijn een kamertje aan het renoveren.
een super mooi resultaat hebben jullie neergezet!
oh ,wat onzettend gaaf. heerlijk om zo gezellig samen te kunnen freubelen. Ik was ook aan het freubelen, maar dan met behang
ff iets anders. zijn een kamertje aan het renoveren.
een super mooi resultaat hebben jullie neergezet!
kom maar op met die info.................anders kan ik dr van8 niet eens van slapen!
De manderijnen zijn.......3 piepschuimballen van 6 cm doorsnee, bekleed met oranje marsepein, deukjes in de bekleding gemaakt met een tooltje en met verdunde kleurstof een beetje geverfd (voor de glans/vlekkerige uiterlijk). Dit hebben we met alle oranje onderdelen gedaan
.
We hebben ze op maiskolfprikkers gestoken en er tussen in nog extra prikker om te stutten maar toch deukten de ballen in de taart.....dus toen een (bekleed) karton eronder gedaan 
Slaap lekker vannacht 
Wauw, wat een beauty!!!! Ik wil dat ook allemaal leren
die leuke swirls, letterbakken, mandarijnen
WAUW!!! Dat is mooi!
magnificent.........lovely ....
.....................magnificent ...................
splendid ..................
Tja wat Kan je nog meer zeggen werkelijk waar Prachtig

Wauw, wat een beauty!!!! Ik wil dat ook allemaal leren
die leuke swirls, letterbakken, mandarijnen
ME too....wanneer starten jullie met een leuke workshop?
hahahah de foto's van jullie allen in werking vind ik nog de leukste van allemaal! Wat een bijzonder project is het geworden, erg leuk om te zien!!!
Super resultaat dames
Al mijn voorbeelden bij elkaar in 1 kamer
Hopelijk gaan we meer van jullie zien.
Wow, wat een pronkstuk zeg! I'm speechless!

Heel gaaf!!!!!
Jeetje dames, ik kan niet ophouden met kijken! Wat een kunstwerk! Wat was ik graag een vlieg op de muur geweest bij jullie fröbeldagje!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » the Gathering of the Fabulous Five......