51

Re: the Gathering of the Fabulous Five......

Wat ontzettend gaaf zeg. Dat hebben jullie wel super mooi gemaakt. Ik ging ervanuit dat het een dummie was, maar las toch dat het echte taart was. Super knap zeg!
Ik hoop nog wel eens vaker iets van jullie te mogen zien, wauw!

52

Geweldig meiden, wat een uitdaging zo'n taart! En wat leuk jullie allemaal op de foto te zien!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

53

Mijn dochter vind hem super en zegt tegen mij : 'Mama als jij wat ouder bent kan jij dat ook!" :lol:  Ben bang dat ik dan nog veel moet blijven oefenen.
Maar zelf vind ik hem ook geweldig en een leuk project zo met z'n alle.

54

mijn reactie ook wel een beetje hoor.............dát méén je niet. Wat een super ontwerp. Hoe kom je er op?!?!?!?!
Wat zal dat leuk zijn geweest zo met zun allen!

55

Megacool dames!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

56

Wauuuw wat een prachtige kunstwerk. Toen ik de bovenkant van de taart zag ( die swirls ) wist ik gelijk dat Karen er ook bij was   :Y Super!

57

prachtig hoor

smarianne schreef:

mijn reactie ook wel een beetje hoor.............dát méén je niet. Wat een super ontwerp. Hoe kom je er op?!?!?!?!
Wat zal dat leuk zijn geweest zo met zun allen!

Het ontwerp was van Brenda (Kwebbel), hij is zo goed als na gemaakt naar haar tekening.
En het was inderdaad heel leuk om dit zo te doen met ze alle.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

59 Laatst bewerkt door Jol321 (31-01-2011 13:14)

Nog even wat beelden van het work-in-process

Overleg:
http://tielemans.smugmug.com/Events/fabulous-five/fabulous-five/fabulous-five-003/1172412426_tMHvp-M.jpg

Echte samenwerking:
http://tielemans.smugmug.com/Events/fabulous-five/fabulous-five/fabulous-five-011/1172422569_783Xg-M.jpg

Details:
http://tielemans.smugmug.com/Events/fabulous-five/fabulous-five/fabulous-five-012/1172423743_XpZFw-M.jpg

Ik vind die raampjes zo leuk (verzonnen en gemaakt door Kwebbeltje  :thumb: ):
http://tielemans.smugmug.com/Events/fabulous-five/fabulous-five/fabulous-five-014/1172426452_zyupE-M.jpg

Elke stap weer spannend:
http://tielemans.smugmug.com/Events/fabulous-five/fabulous-five/fabulous-five-020/1172430756_4LsJN-M.jpg

Groet, Jolanda

60 Laatst bewerkt door kwebbeltje (31-01-2011 13:11)

ik dacht dat we de raampjes hadden omgedoopt tot ouderwetse letterbak???  :lol:  :+ maar het diepte effect is niet alleen van mij hoor, daar kwamen Karen en ik de vorige keer dat wij samen aan het stoeien waren op. een beetje brainstormen met zijn 2tjes doet wonderen voor de creativiteit, en misschien bestond het al wel langer hoor whahaha, ik geloof niet dat er nog iets is wat niet al iemand al eens gemaakt of ook bedacht heeft. meerdere kunnen ook wel een zelfde idee hebben he ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

61

Uiteraard, Bren, maar voor mij was jij het, die met de hele mooie  uitvoering kwam  :Y !

Groet, Jolanda

62 Laatst bewerkt door kwebbeltje (31-01-2011 13:19)

mwah, ik had die gewoon gebakken, gevuld gesneden en afgesmeerd, de rest is samen gedaan ;)
jammer dat we toch in tijdnood kwamen tegen het einde, helaas is de uitvoering niet zo perfect als jullie van ieder van ons gewend zijn zoals je op de foto's van dichtbij ook wel kunt zien. maar dat is dan weer de charme van het aangeven en overgeven van werk, de een maakt iets, geeft dat door en de ander plakt weer en dan weer neemt een ander halverwege jouw werk over en ga jij weer wat anders doen. af en toe waren we echt wel even verdwaald op de taart :Y .... waar waren deze gouden medallions ook al weer voor? en waar zou dat nou komen? ow, wie kan er nog even snel parels bij maken? wel grappig hoe je dus binnen 50 cm2 kunt verdwalen met 5 personen :lol:
als ik er nu nog aan terug denk zit er nog steeds een glimlach over mijn gezicht

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

WOW, wat een kunstwerk!!!

64

Wat zijn jullie toch lief. En jullie hebben allebei gelijk. Bren en ik hadden het idee besproken, maar het is toch echt een solo uitvoering van haar....(waar een copyright topic al niet toe kan leiden he;) )

En wat zijn er leuke foto's bij die jij maakte Jo! Ik ga er een paar pikken voor mijn hyves hoor...(als dat mag natuurlijk)
Je kan zien op het foto's dat het gezellig was!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

65

Wow, wat een taart meiden! Die 'raampjes/inkijkjes' zijn echt supergaaf, helemaal geen letterbak joh! Wat een stel creatievelingen bij elkaar, helemaal geweldig!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

66 Laatst bewerkt door kwebbeltje (31-01-2011 13:57)

het was een heel leuke en geslaagde dag, eentje om nooit meer te vergeten en zeker voor herhaling vatbaar :Y

67

wauw, wat een leuke details om naar te kijken! leuk zo'n project lijkt me!!
petje af!! :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

68

Deze taart kan je alleen maar bestempelen als KUNST... :Y Echt een geweldig mooi KUNSTwerk.

69

Oh wat gaaf zeg en gezellig  ;)

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

70

Wauw, PRACH - TIG  :Y !!!! Helemaal sprakeloossss....

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

71

Wat een beauty!! En wat ontzettend leuk zo met een groepje taartdames aan eengezamelijk project werken!

72 Laatst bewerkt door elfje elly (31-01-2011 14:52)

Geweldige taart, super en ik geloof goed dat jullie het heel gezellig hebben gehad en veel hebben gelachen :lol:

groetjes elfje elly

73

He fab vriendinnetjes, de taart is niet naar erasmus gegaan maar naar Wegener. Ze zitten hier nog met blauwe mondjes te smikkelen en de ene oh na de andere ach vliegen om mijn oren. Zelfs de ornamentjes worden opgesnoept.
Vervoeren ging trouwens ook perfect.  :)

74

whahaha, kon je er geen afstand van nemen moon? maar goed om te horen dat je er veel complimenten van mag ontvangen ;)  en dat van die blauwe mondjes wil ik wel geloven ja, ik heb zelfs met chloor en jif staan boenen en nog steeds is niet alles van mijn handen af whahahah, mijn neus is gelukkig wel weer schoon whahahha. ik moest vanmorgen een inschrijf form inleveren bij de nieuwe middelbare school voor mijn jongste.... zouden ze hem niet toestaan als mijn neus nog blauw was???....

75

gave foto's Jol! k zie er tig dingen bij die ik nog niet in mijn bezit heb, dat wordt weer stevig shoppen binnenkort
Raampjes zijn heel goed gevonden en ook mooi uitgevoerd!

heb alles hier nog niet nagelezen....strax als ik tijd heb rustig ff voor zitten want zit me echt af te vragen wat nou die 'manderijnen' zijn......