Re: the Gathering of the Fabulous Five......
Wauwie, wat een prachtige creatie!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » the Gathering of the Fabulous Five......
Wauwie, wat een prachtige creatie!

zo leuk, mijn jongste zoon ziet net de foto en zegt: hebben jullie dat gemaakt vandaag!!!! dat kan niet, hoe kan dat nou!!! volgens mij gebruiken jullie cheats (vals spelen bij pc games)!!!! dit kan toch niet, hoe kan dat nou!!! nee, dat meen je niet!!!
zo leuk die reactie van hem 
Wat een pracht-taart en wat lijkt het me heerlijk zo een dag alleen maar met taartgekken samen aan het taarfreubelen te zijn, ben helemaal jaloers maar een prachtig resultaat !
Wat een kunstwerk kan je geen taart mee noemen prachtig dames !!!
Voor ik ging lezen, eerst even snel naar de foto's kijken en toen dacht ik "He Kwebbeltje maakt hetzelfde randje om de bovenste taarten als Mamakaat in haar andere taart die dit weekend in de parade stond". Toen ik ging lezen begreep ik dat het op een superproductie ging van vijf kanjers op taartenmaakgebied. Dat verklaart waarom er zo'n kunstwerk is geproduceerd. Meiden, leuk om te lezen wat een lol je kunt hebben als je al zo ervaren bent op taartengebied en dat je dan nog steeds zoveel kunt leren!
En de taart: Absolutely fabulous!
Wauw!! Complimenten, jullie zijn een superteam! Echt een prachtig kunstwerk hoor!!

Supergaaf en lekker anders dan anders 
Oh ladies, wat een heerlijke dag zal dat geweest zijn!!! Dit soort joint efforts moeten vaker gebeuren! (wie wil???
)
Wat een geweldig Kunstwerk hebben jullie gemaakt.... kan gewoon geen woorden vinden om te zeggen hoe geweldig... dus ik maak een diepe, diepe buiging to you and you and you and you and you!!!
Voor ik ging lezen, eerst even snel naar de foto's kijken en toen dacht ik "He Kwebbeltje maakt hetzelfde randje om de bovenste taarten als Mamakaat in haar andere taart die dit weekend in de parade stond". Toen ik ging lezen begreep ik dat het op een superproductie ging van vijf kanjers op taartenmaakgebied. Dat verklaart waarom er zo'n kunstwerk is geproduceerd. Meiden, leuk om te lezen wat een lol je kunt hebben als je al zo ervaren bent op taartengebied en dat je dan nog steeds zoveel kunt leren!
En de taart: Absolutely fabulous!
Oooow echt?? je had mijn swirly herkend?? Wat leuk, ik ben helemaal trots!! Danku zeeer
Want tja...moet je kijken wie er allemaal meededen vandaag...En ik heb zeker een hoop geleerd!! Excuse me...ik ga even door de kamer stuiteren 
gaaf!!
wat ziet het er gaaf uit!
Dit is wel een heel bijzonder project. Gaaf dat jullie daar met zijn allen voor zijn gaan zitten. Niet stil zitten zo te zien
. Het zijn wel heel veel verschillende technieken!!!
Je blijft een beetje uit je ogen kijken met wat je ziet.
Op naar het volgende project??!!
Dit is wel een heel bijzonder project. Gaaf dat jullie daar met zijn allen voor zijn gaan zitten. Niet stil zitten zo te zien
. Het zijn wel heel veel verschillende technieken!!!
Je blijft een beetje uit je ogen kijken met wat je ziet.
Op naar het volgende project??!!
Absoluut....wat mij betreft dan...Ik ben nog lang niet klaar met uitproberen
En dankje 
![]()
crunchie schreef:Ik heb je WEL gemist hoor
Ik ook!!!
En ik ben heeel gul....Maar ik weet ook dat de dames het nog niet zullen verklappen...:) Voor een aantal was het veel te "Ladieda" he
En ik zat aan de andere kant naar al die tools te staren...(BERGEN EN BERGEN) en pogingen te doen uit te vinden hoe ik die in hemelsnaam moest gebruiken....Wat een berg ervaring zat daar vanmiddag binnen. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Leuk om te zien hoeveel wegen er naar Rome zijn. En hoe leuk we elkaar aangevuld hebben.
Ik heb een heeerlijke dag gehad! Dankjulliewel!!
Ojee hebben jullie een geheimhoudingsovereenkomst moeten ondertekenen?
Het is een super gave taart geworden....dat we maar meer mogen zien in de toekomst van de FF (Fabulous Five).
Wat zijn jullie vlot zeg, al gepost en zoveel reacties.
Jammer dat je er niet bij was Suus, maar de volgende keer beter.
Jullie mogen terug komen van de stagiair.
Was een leuke en leerzame dag geweest, ik denk dat we allemaal wat van elkaar hebben opgestoken.
Volgende keer spuiten we met wit, Brenda, dan maar hopen dat ze niet denken dat we wat anders hebben gesnoven,
. We lopen allemaal met blauwe neusgaten. Ben benieuwd naar de slachtoffers die morgen de taart gaan eten. Wie een stukje taart pikt, verraadt zich gelijk

Mooi gedaan meiden, kan me voorstellen dat het lachen gieren brullen was vandaag met een geweldig resultaat!!!
Jeetje peteetje, wát een kunst
Erg mooi gedaan, en leuk te lezen dat het zo gezellig was 
Prachtige taart,dat nisje was ik op cc ook al tegen gekomen en toen vond ik het al zo gaaf!
leuk gedaan metz'n allen
Wow!! Wat een PRACHTIG kunstwerk!! Dit kun je echt geen taart meer noemen hoor! Al die prachtige details, vormen en kleuen!! Je blijft er naar kijken!!
Hebben jullie al besloten wie hem gaat aansnijden? Wat ook dat lijkt me een nogal een uitdaging 
ik heb net nog ff zitten meten
en het is idd mijn fout geweest
ik heb idd de verkeerde maat gebakken
sorry dames.....
maarja, nu hebben ze bij de erasmus universiteit lekker meer taart

Jeetje wat gaaaaaaaf! En wat een leuk initiatief van jullie om gezamenlijk zo'n project te doen. 
Gaaf gedaan dames!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » the Gathering of the Fabulous Five......