Onderwerp: Mijn oma 87
Deze taart voor de verjaardag van mijn oma gemaakt 
de bovenste twee zijn gevuld met kersen vlaaivulling en banketbakkersroom, de onderste met mona toetje perenmouse en perengelei.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn oma 87
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart voor de verjaardag van mijn oma gemaakt 
de bovenste twee zijn gevuld met kersen vlaaivulling en banketbakkersroom, de onderste met mona toetje perenmouse en perengelei.

wauw heel mooi
heb je hart gemaakt aan de hand van de het duitse taarten blad(weet niet of ik de naam mag schrijven)
hij is mooi gelukt zeg.
Wauw, hele mooie taart zeg en de vullingen klinken ook supersmakelijk ! Is dat hart ook cake of biscuit, of is het een dummie?
Heel mooi Noompie!!! Leuk..mijn oma is deze week 88 geworden 
Mooi gemaakt! En zeker het hartje! Zal je wel heeeeel wat werk aan hebben gehad 
wat gaaf gedaan dat hart! 
Ik vind het hart ook prachtig. Trouwens, de hele taart is mooi geworden! Je oma boft maar... 
Gefeliciteerd met je oma!
Práchtige taart! Ze zal er vast heel blij mee zijn (geweest)
wow mooi,en ja die hart is echt mooi!!
wauw heel mooi
![]()
heb je hart gemaakt aan de hand van de het duitse taarten blad(weet niet of ik de naam mag schrijven)
hij is mooi gelukt zeg.
ja,toch....?
Wat een mooie taart!
En googlen op 'duits taartenblad' en 'hart' levert me niet het gewenste resultaat op
. Mag ik je vragen hoe en wat? Vind 't erg mooi
magie van het suiker, ze hebben ook een aantal edities naar het nederlands vertaald 
Prachtig taart 
wat mooi en gefeliciteerd met oma
Wauw, hele mooie taart zeg en de vullingen klinken ook supersmakelijk ! Is dat hart ook cake of biscuit, of is het een dummie?
Het hart is van fondant 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn oma 87