Onderwerp: the Gathering of the Fabulous Five......
of te wel: wat gebeurt er als je 5 knotsgekke taartmeiden in 1 kamer zet met biscuit en fondant om te freubelen?????

heerlijk genoten vandaag in het Rotterdamse bij Caroline!
dank je wel voor de gastvrijheid
wie waren er allemaal????
Monika (crunchies and munchies)
Karen Anne (mamakaat)
Caroline (sweetCaroline)
Jolanda (Jol321)
en ikke
wat hebben we een lol gehad. maar wat een gehannis ook soms om eerst maar eens te bedenken hoe of wat we willen maken, al lag er wel een klein ontwerp op papier, maar daar kon natuurlijk van af geweken worden
maar je moet ergens van iets uit kunnen gaan natuurlijk, dan nog de vraag welke kleuren. dan nog hoe voeren we het uit? en dan nog ow hellup..... hoe moet dit in godsnaam blijven staan?????
dus voor de goede orde, deze taart heeft heel veel achterkanten
voor een hoop waren er weer een hoop nieuwe eerste keren, o.a. voor mij voor het eerst met een airbrush gewerkt. erg gaaf overigens.
we wilden heel graag een mooie foto maken met daglicht, maar hebben we helaas niet gered.
lieve, lieve dames mag ik jullie heel hartelijk danken voor deze heerlijke freubeldag!!!! dit is zeker voor herhaling vatbaar!
ik hoop in dit topic nog andere mooie foto's van vandaag te zien van jullie.
ps ik zit nu heerlijk aan een pizza met een bacootje nog heerlijk na te genieten van vandaag, ik heb weer heerlijk bij kunnen tanken vandaag.
enne hoe smaakten de mandarijnen trouwens???
verder denk ik dat wanneer ik nu een bloedneus krijg, mensen denken dat ik van adel ben

hoe hebben ze dat gedaan?? ....en dat dan....
en nieuwsgierig 
.