Onderwerp: iedereen bedankt
Bij deze iedereen op dit forum bedankt, ik heb ontzettend veel zitten lezen en nazoeken en kijken hier en daar ook veel van geleerd en veel ideeen van opgedaan.
Dit is mijn vierde taart maar voor veel dingen de eerste keer, hij is ook absoluut niet geworden hoe ik het in mijn gedachte had maar ik ben toch wel tevreden met het resultaat. en aldoende leer je weer he.
Het was de eerste keer dat ik zo'n grote taart heb gemaakt en dat viel wel een beetje tegen met bekleden met als resultaat dat ik hem eerst gemarmerd wou hebben maar dat ik de lap niet los kreeg van de ondergrond en ik de marsepein toen toch eerst nog eens goed heb moeten kneden om poging twee te ondernemen, wat vervolgens wel lukte maar het gemarmerde effect was natuurlijk weg gekneed. Ik had ook alleen nog maar ronde taarten bekleed dus dat was ook nog even wat moeilijker bij de hoeken.
Stapeltaart was ook voor het eerst en voor het eerst geboetseerd.
Ik kon niet kiezen, mijn zoontje is helemaal gek van auto's en van Bumba en via de how to hier op de site was de bumba erg leuk geworden dus heb ik maar een combi taart gemaakt.
Hij krijgt hem dadelijk als al het bezoek er is dus ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden en de rest natuurlijk.
Ik heb hem gevuld met frambozenmousse en bonbonbloc mousse dus ben ook benieuwd hoe die smaakt.
Tips zijn welkom.

En kan je hem ook zo met matje en al over je taart heen doen...