Onderwerp: Vraagje over Buttercream!
Ik wil het maken met gepasteuriseerd eiwit? Hoeveel heb ik dan nodig en moet ik het water/melk dan weg halen????
Bedankt alvast
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Vraagje over Buttercream!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil het maken met gepasteuriseerd eiwit? Hoeveel heb ik dan nodig en moet ik het water/melk dan weg halen????
Bedankt alvast
Wil je het met een mix maken, of gewoon met boter? Ik heb de 123 bc gemaakt vandaag met eiwit ( zie recepten), maar daar zit geen water in. Ging wel goed...
Wil je het met een mix maken, of gewoon met boter? Ik heb de 123 bc gemaakt vandaag met eiwit ( zie recepten), maar daar zit geen water in. Ging wel goed...
Nee geen mix! Van de recepten butercream,
Ingrediënten:
◦200 gram Crisco (of een ander merk shortening)
◦500 gram Suikerbakkerspoeder
◦1 theelepel vanille aroma òf
◦1 theelepel butter aroma
◦1 theelepel glycerine
◦3 eetlepels melk of water*
◦1 eetlepel merique- of eiwitpoeder
Vraag me af die ene eetlepel eiwitpoeder kan ik die dan met gewone gepasteuriseerd eiwit, en moet ik dan die 3 eetlepels weghalen of laten staan
Ik zou zeggen 3 eetlepels gepasteuriseerd eiwit en het water weg laten.
Ik zou zeggen 3 eetlepels gepasteuriseerd eiwit en het water weg laten.
Ik dacht van mischien 35 gram gepasteuriseerd eiwit en water weg laten niet
Het eiwitpoeder is bedoeld voor het opkorsten; denk niet dat je dat effect bereikt met gepasteuriseerd eiwit.
Je kunt eiwitpoeder ook gewoon weglaten, alleen krijg je dan dus geen droog oppervlak.
Het eiwitpoeder is bedoeld voor het opkorsten; denk niet dat je dat effect bereikt met gepasteuriseerd eiwit.
Je kunt eiwitpoeder ook gewoon weglaten, alleen krijg je dan dus geen droog oppervlak.
Dus is het beter om eiwitpoeder te gebruiken!
Ja
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Vraagje over Buttercream!